  • 1. Data: 2012-09-30 19:35:47
    Temat: mysz bezprzedowowa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy istnieją jakieś zestawy mysz+klawiatura bezprzewodowe, ale takie które
    mają dwa urządzenia odbiorcze? coby działały z dwoma komputerami?
    nie wiem co wpisać na allegro, więc nie znalazłem...

  • 2. Data: 2012-09-30 20:10:44
    Temat: Re: mysz bezprzedowowa
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k49vte$16q$1@node1.news.atman.pl...
    > czy istnieją jakieś zestawy mysz+klawiatura bezprzewodowe, ale takie które
    > mają dwa urządzenia odbiorcze? coby działały z dwoma komputerami?
    > nie wiem co wpisać na allegro, więc nie znalazłem...

    wpisz "unifying" i poczytaj.

  • 3. Data: 2012-09-30 20:22:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, ale to w drugą stronę, mi chodziło o podłączenie jednej klawiatury i
    myszki do PC i laptopa...

  • 4. Data: 2012-09-30 20:27:32
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k4a2kh$e41$1@node2.news.atman.pl...
    > dzięki, ale to w drugą stronę, mi chodziło o podłączenie jednej klawiatury
    > i myszki do PC i laptopa...

    Jak w drugą stronę? Poczytałeś ze zrozumieniem? Kupujesz jedną myszke i
    jedną klawiature. Każde z tych urządzeni posiada nadajnik-odbiornik który
    obsługuje obydwa urządzenia. Ogarniasz?

  • 5. Data: 2012-09-30 20:29:53
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > obsługuje obydwa urządzenia. Ogarniasz?

    nie bardzo, to jeden od myszki wpinam do PC drugi od klawiatury do laptopa i
    zestsaw mi śmiga na obu?

  • 6. Data: 2012-09-30 20:55:26
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k4a32s$ei9$1@node2.news.atman.pl...
    > nie bardzo, to jeden od myszki wpinam do PC drugi od klawiatury do laptopa i
    > zestsaw mi śmiga na obu?

    Tak.
    Taki sobie zestaw własnie kup.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 7. Data: 2012-09-30 20:59:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki rewelka że się da.

  • 8. Data: 2012-10-01 10:01:14
    Od: JD <j...@g...com>

    > dzięki rewelka że się da.
    Napisz, jak uda ci się coś z lapka na kompa skopiować.

    JD

  • 9. Data: 2012-10-01 18:53:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]

    watpie, byloby to nieco samobojcze gdyby oba odbiorniki znalazly sie
    w zasiegu urzadzen

    > wpisz "unifying" i poczytaj.

    przeciez to mu nie zadziala

    odbiornik obsluguje do 6 urzadzen, ale kazde urzadzenie moze
    byc sparowane tylko z jednym odbiornikiem