  • 1. Data: 2018-07-13 14:05:22
    Temat: Problem z historia polaczen na moje.a2mobile.pl
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Czy korzysta ktos z moje.a2mobile.pl -> historia polaczen?

    Po wyszukaniu dowolnego okresu historia jest bardzo krotka, zawiera
    raptem kilkadziesiat najnowszych pozycji. W toku wyjasnien z BOK
    oprocz "u nas dziala" dowiedzialem sie przypadkiem ze historia
    powinnna sie doczytywac sama po dojechaniu do konca listy polaczen. No
    ale sie nie doczytuje.

    Testowalem na 2 komputerach W10 (z Chrome i Firefox, w roznych
    wersjach bo problem mam od dawna a przegladarki aktualizuje).
    Sprawdzalem tez na 1 smartfonie Android + Chrome.

    Zajrzalem do kodu strony i tam w javascripcie sa faktycznie jakies
    doczytywania.

    W ustawieniach witryny w Chrome mam "JavaScript - Zezwalaj domyślnie".
    Zreszta przy zablokowanym nie działa na stronie kalendarz wyboru daty
    historii połączeń.

    Zaczalem wiec kombinowac z rozmiarem okna przegladarki i jak juz mam
    historie wyswietlona i zweze okno w kompie do rozmiarow telefonu albo
    i mniejszych i rozszerze je i tak kilka razy to doczytuje sie kolejny
    ekran historii. Dojezdzam wiec na dol tego ekranu i znowu macham
    rozmiarem okienka i doczytuje sie dalej. Ale kiepska to zabawa :)

    Czy ktos korzysta i dziala mu normalnie doczytujac sie samo?
    Jak juz wspomnialem BOK twierdzi ze u nich dziala.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2018-07-13 14:10:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-13 o 14:05, WAM pisze:

    > Czy ktos korzysta i dziala mu normalnie doczytujac sie samo?
    > Jak juz wspomnialem BOK twierdzi ze u nich dziala.

    Na moim androidzie się doczytuje, aczkolwiek sam sposób przeglądania
    jest dość toporny.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-07-13 15:54:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 13 Jul 2018 14:10:40 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Na moim androidzie się doczytuje, aczkolwiek sam sposób przeglądania
    >jest dość toporny.
    Chrome czy inna przeglądarka?

    WAM

  • 4. Data: 2018-07-13 16:05:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-13 o 15:54, WAM pisze:

    > Chrome czy inna przeglądarka?

    Aplikacja na telefonie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-07-13 17:02:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > rozmiarem okienka i doczytuje sie dalej. Ale kiepska to zabawa :)
    >
    > Czy ktos korzysta i dziala mu normalnie doczytujac sie samo?

    U mnie działa całkiem żwawo - IE11, FireFox, Chrome.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-07-13 19:58:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 13 Jul 2018 17:02:23 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    >U mnie działa całkiem żwawo - IE11, FireFox, Chrome.
    Na IE dotychczas nie sprawdzałem. Sprawdziłem teraz. IE11. Jest
    lepiej, bo za każdym dojechaniem do dołu strony wyskakuje ten znaczek
    "a2" który sugeruje że coś się doładowuje i mniej więcej co 2-3 próbę
    jest efekt i historia się doczytuje. Gorzej że nie cała bo są w niej
    wielkie dziury np mam:
    13.07
    12.07
    15.06
    25.05
    24.05
    10.05
    12.04

    Numer używany jest prawie codziennie po kilkadziesiąt połączeń.

    Wygląda to tak jakby następowała próba doczytania ale nieskuteczna (bo
    nie widać dni po drodze) a kolejne przewijanie w dół doczytuje ciąg
    dalszy, pomijając już to co niby się wczytało a nie widać.

    Nie wiem jak sobie z tym poradzić by po prostu działało jak należy. :)
    Podpowiedźcie coś :)

    WAM

  • 7. Data: 2018-07-13 20:13:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-13 o 19:58, WAM pisze:

    > za każdym dojechaniem do dołu strony wyskakuje ten znaczek
    > "a2" który sugeruje że coś się doładowuje i mniej więcej co 2-3 próbę
    > jest efekt i historia się doczytuje.

    U mnie ten znaczek pojawia się na mgnienie oka, to są ułamki sekundy.

    Wykluczasz problemy z połączeniem?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2018-07-16 22:17:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 13 Jul 2018 20:13:33 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    >U mnie ten znaczek pojawia się na mgnienie oka, to są ułamki sekundy.
    Jest krótko ale na tyle że go widać. Ale to też ułamki sekundy.

    >Wykluczasz problemy z połączeniem?
    Problem istnieje w różnych lokalizacjach (sieciach) włącznie z
    połączeniem komórkowym, testowane na 2 różnych kompach. W międzyczasie
    zmieniałem antywira i na obu av ten sam problem. Inne rzeczy w tym
    samym momencie w tych miejscach działają. A problem mam tylko z
    doczytywaniem tej historii.

    WAM