  • 1. Data: 2014-11-13 21:36:29
    Temat: Problem z kierunkami APRILIA RS 125
    Od: DanieleG <gamerpolska1@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć wszystkim potrzebuje pomocy. Zakupiłem 4 kierunkowskazy tu macie
    link:http://allegro.pl/kierunkowskazy-kierunki-diody
    -led-strzalk&#8230;
    dzisiaj mi przyszły i je zamontowałem, okazało się że wszystkie świecą i
    dodatkowo wszystkie na raz. Pojechałem do kolegi(bo też ma rs 125) i
    zamontowaliśmy jego przerywacz i okazało się że wszystkie 4 mrugają na
    raz. co może być przyczyną ?

  • 2. Data: 2014-11-14 10:16:53
    Temat: Re: Problem z kierunkami APRILIA RS 125
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 13 - 11 - 2014 (czwartek) o godzinie 21:36, DanieleG napisał(a):

> [...]
    -led-strzalk&#8230;
    > dzisiaj mi przyszły i je zamontowałem, okazało się że wszystkie świecą i

    Jak chcesz wymieniać kierunki na LED-owe, to musisz też wymienić przerywacz
    na taki, który obsługuje diody. Ewentualnie, jeżeli nie chcesz wymieniać
    przerywacza, to możesz wpiąć w obwód dodatkowe oporniki, np. takie:

    http://www.larsson.pl/oporniki-do-kierunkowskazow-le
    d,389,news.html

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 3. Data: 2014-11-16 04:12:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-11-14, Yorick <"USUN.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> wrote:

> [...]
    > na taki, który obsługuje diody. Ewentualnie, jeżeli nie chcesz wymieniać
    > przerywacza, to możesz wpiąć w obwód dodatkowe oporniki, np. takie:

    Do kupienia w elektronicznym za 15zl...

    --
    Artur
    ZZR 1200