  • 1. Data: 2014-11-10 14:24:51
    Temat: Szukam gadżetu do armatury
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Widziałem coś takiego co spełniało rolę haka, wieszaka, zabezpieczenia do
    powieszonego na kierownicy, na pasku kasku. Jak pamiętam był to taki trzpień
    który montowało się zamiast śruby-ośki klamki hamulca.
    Szukam linka do zdjęcia lub inną informację.

    Wiesiek

  • 2. Data: 2014-11-11 18:08:13
    Temat: Odp: Szukam gadżetu do armatury
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" napisał w wiadomości grup

[...]

    Znalazłem. Nazywa się to po angielsku - Helmet holder stud.

  • 3. Data: 2014-11-11 19:43:49
    Temat: Re: Szukam gadżetu do armatury
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-11-11 18:08, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:

    > Wiesiek
    >
    > Znalazłem. Nazywa się to po angielsku - Helmet holder stud.

    No to gratulacje Wiesiek !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!