  • 1. Data: 2012-05-11 16:22:28
    Temat: Problem z odpaleniem zafiry 2.0 dtl
    Od: "abrh" <a...@o...pl>

    rano zimna zapala i zaraz gasnie ,jak zapali po długim krenceniu jest ok
    ale postoi z 5 godz i znowu kicha. co to może być na serwis mam płytkie
    kieszenie.

  • 2. Data: 2012-05-12 07:40:07
    Temat: Re: Problem z odpaleniem zafiry 2.0 dtl
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 16:22:28 +0200, abrh napisał(a):

    > rano zimna zapala i zaraz gasnie ,jak zapali po długim krenceniu jest ok
    > ale postoi z 5 godz i znowu kicha. co to może być na serwis mam płytkie
    > kieszenie.

    Pompa VP44 ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-05-13 00:27:33
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "abrh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > rano zimna zapala i zaraz gasnie ,jak zapali po długim krenceniu jest ok
    > ale postoi z 5 godz i znowu kicha. co to może być na serwis mam płytkie
    > kieszenie.

    zapowietrza sie układ paliwowy.
    do sprawdzenia wężyki, trójniki, przelewy i uszczelniacze wtrysków.
    na próbe zaparkuj auto przodem do dołu (na górce). jak rano odpali z kopa to
    zapowietrzenie.

    Jacek

  • 4. Data: 2012-05-22 21:53:29
    Od: "abrh" <a...@o...pl>

    naprawiłem działa

  • 5. Data: 2012-05-24 20:46:22
    Od: Doktor <d...@p...onet.pl>

    Był 22 May 2012 (Tuesday), gdy o godzinie 21:53 *abrh* zasugerował(a):

    > naprawiłem działa

    To świetnie. A pochwalisz się, co konkretnie było nie halo czy to jakaś
    tajemnica?

    --
    Doktor

    Skrypty do 40tude Dialog: http://krzaczory.pl/usenet/?id=10