  • 1. Data: 2012-05-11 09:32:57
    Temat: Zabezpieczenie samochodu
    Od: "Maniek" <m...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów "
    niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
    Czy może zainwestować w ZEDER ?

  • 2. Data: 2012-05-11 09:39:31
    Temat: Re: Zabezpieczenie samochodu
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maniek nabazgrał(a):

    > Witam
    > Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów "
    > niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
    > Czy może zainwestować w ZEDER ?

    Sprzedaj auto, kup bilet i do autobusu .. jedyna szansa żeby ci środka
    transportu nie zakosili :)

  • 3. Data: 2012-05-11 09:43:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 May 2012 09:39:31 +0200, Chris

    > Sprzedaj auto, kup bilet i do autobusu ..
    > jedyna szansa żeby ci środka transportu
    > nie zakosili :)

    Etam! Mi kiedyś odjechał sprzed nosa! ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 4. Data: 2012-05-11 09:57:47
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Myjk nabazgrał(a):

    > Fri, 11 May 2012 09:39:31 +0200, Chris
    > Etam! Mi kiedyś odjechał sprzed nosa! ;)

    Ale ubezpieczyciel szybko podstawił drugi :)

  • 5. Data: 2012-05-11 10:21:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek wrote:
    > Witam
    > Mam pytanie czy zabezpieczenie samochodu blokada skrzyni biegów "
    > niedzwiedz" jest skuteczne ? Z montażem wychodzi ok 500 zł
    > Czy może zainwestować w ZEDER ?

    to ludzie sie w RP jeszcze w takie cuda bawią?

    myślałem że już tylko gdzies w afryce.

  • 6. Data: 2012-05-11 10:46:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-11 10:21, Marek Dyjor wrote:

    > myślałem że już tylko gdzies w afryce.

    Niedzwiedzie w afryce to chyba tylko w zoo.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2012-05-11 11:21:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

    > Niedzwiedzie w afryce to chyba tylko w zoo.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nied%C5%BAwied%C5%BA_z_
    Nandi

    :P

  • 8. Data: 2012-05-11 14:02:36
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > to ludzie sie w RP jeszcze w takie cuda bawią?

    Tak. Bo dla nowego auta blokada jest tansza niz autoalarm (w ASO to moze byc
    i 600zl roznicy), a cos musisz miec poza fabrycznym immobilizerem zeby
    ubezpieczyc i wyjechac z salonu.

    ::F::

  • 9. Data: 2012-05-11 14:27:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-11 10:21, Marek Dyjor pisze:

    > to ludzie sie w RP jeszcze w takie cuda bawią?

    Ostatnio liczba skradzionych samochodów na zielonej wyspie dość mocno
    wzrosła. Więc nie ma co się dziwić.

    A.

  • 10. Data: 2012-05-11 14:31:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ::-::dysmorfofob::-:: nabazgrał(a):

    > Tak. Bo dla nowego auta blokada jest tansza niz autoalarm (w ASO to moze
    > byc i 600zl roznicy), a cos musisz miec poza fabrycznym immobilizerem
    > zeby ubezpieczyc i wyjechac z salonu.

    W ASO często alarm dodają gratis ... wystarczy pogadać ...