  • 1. Data: 2012-04-15 22:55:35
    Temat: Kosciolowi motocyklisci?
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Tak sobie wlasnie czytam, ze podjasnogorski sped zakonczyl sie
    fiaskiem, bo sie ojczulkowie wypieli na motocyklistow, bo pan
    organizator zawinal impreze do Gietrzwaldu. Byl tam kto?
    Generalnie imprezy tego typu calkowicie sa mi wszystkojedne, ale
    zaciekawilo mnie, ilu z takich dajmy na to 35 tysiecy motocyklistow w
    zeszlym roku pojechalo do Czestochowy po to by sie modlic i w obrzadku
    uczestniczyc a ilu zeby sie karnac i z kumplami pogadac?
    A to co wczoraj mialo sie w Czestochowie dziac to jakos wypalilo? Czy
    lipa?

  • 2. Data: 2012-04-15 23:22:13
    Temat: Re: Kosciolowi motocyklisci?
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > A to co wczoraj mialo sie w Czestochowie dziac to jakos wypalilo? Czy
    > lipa?

    prosze cie...

    erg

  • 3. Data: 2012-04-15 23:28:57
    Od: Moto Mooto <w...@g...com>

    On 15 Kwi, 22:55, kapec <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > uczestniczyc a ilu zeby sie karnac i z kumplami pogadac?
    > A to co wczoraj mialo sie w Czestochowie dziac to jakos wypalilo? Czy

    Bylo ok 3 tys motocyklistow.
    Sobota - calkiem przyzwoita dawka dla ciala - koncert
    Niedziela - dla ducha ni chu chu

    A poza tym lalo z nieba - 1 wypadek bez ofiar
    Amen

  • 4. Data: 2012-04-16 10:05:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Moto Mooto" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > 1 wypadek bez ofiar
    > Amen

    Ofiar nie bylo. Wypadek to - pekla prezerwatywa Xiedzu Przeorowi jak stukal
    mlodego kleryka. Kleryk byl juz u lekarza, podobno nie jest w ciazy.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-04-16 10:44:56
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Ofiar nie bylo. Wypadek to - pekla prezerwatywa Xiedzu
    > Przeorowi jak stukal mlodego kleryka. Kleryk byl juz u lekarza,
    > podobno nie jest w ciazy.

    Buahahhaa...

    --

    morghul

  • 6. Data: 2012-04-18 00:27:51
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Ofiar nie bylo. Wypadek to - pekla prezerwatywa Xiedzu Przeorowi jak
    > stukal mlodego kleryka. Kleryk byl juz u lekarza, podobno nie jest w
    > ciazy.

    noji a co w zwiazku z tym?

    a wlasciwie - to Ty którego czymales za jaja ze znasz dokladnie przebieg
    wydarzen...???