  • 1. Data: 2009-07-03 09:50:37
    Temat: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: "Subframe" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    moje Moto Guzzi Bellagio ma czasami problem z rozruchem na gorącym silniku.
    Motocykl praktycznie nówka, świece nowe, sprawdzałem są ok. W ECU nie ma
    żadnych błędów, a czasami muszę go krecić po kilka 5-10sek żeby odpalił.
    Na zimno palil praktycznie od razu.

    Wtryski sprawdzane w serwisie, podobno sa ok.

    Macie pojęcie co może być przyczyną?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-03 10:23:12
    Temat: Re: Problem z rozruchem ma ciepłym silniku.
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Subframe wrote:
> [...]
    > 5-10sek żeby odpalił. Na zimno palil praktycznie od razu.
    > Wtryski sprawdzane w serwisie, podobno sa ok.

    Nie otwarcie przepustnicy w chwili rozruchu?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 3. Data: 2009-07-03 10:48:40
    Od: " " <s...@g...pl>

    > Nie otwarcie przepustnicy w chwili rozruchu?

    Raczej nie, ten model nie ma silinka krokowego. Dopiero po jakimś czasie po
    kręceniu na otwartej na maksa przepustnicy zaczyna zaskakiwać i w końcu
    odpala.

  • 4. Data: 2009-07-03 12:05:49
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej nie, ten model nie ma silinka krokowego. Dopiero po jakimś czasie
    po
    > kręceniu na otwartej na maksa przepustnicy zaczyna zaskakiwać i w końcu
    > odpala.
    Cos musi miec do regulacji obrotow- jak nie silniczek na przeoustnicach to
    taki maly silniczek i taki grzybek otwierajacy doplyw powietrza przez wezyki
    podcisnieniowe na koletorze.
    W kazdym razie jak nawet po delikatnym dodaniu gazu nie pali to watpie zeby
    to.
    Wiem ze moze smieszne ale sprawdz najprostsze rzeczy - moze poprostu
    rozrusznik za wolno kreci :)
    Sprobuj zmierzyc napiecie aku przy rozruchy albo podlaczyc sie testowo
    kablami do zewnetrznego aku albo sam rozrusznik szczotki np.
    pzdr
    PanAdol
    Tygrys '01

  • 5. Data: 2009-07-03 13:34:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Subframe napisał(a):

    > Macie pojęcie co może być przyczyną?

    A paliwo nie jakies badziewne? Na roznych tankowaniach tak sie dzieje?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 6. Data: 2009-07-03 14:26:07
    Od: "Subframe" <s...@g...pl>

    > A paliwo nie jakies badziewne? Na roznych tankowaniach tak sie dzieje?

    Paliwo jest ok, tankuje na Shellu bądź Statoilu.
    Akumulator nowy i mocny, kręci szybko. BTW, Gutek ma fajny bajer, bo
    wyświetla poziom napięcia na aku, więc widze co jest grane.
    W ogóle sprzęt ma przejechane zaledwie 1500km.
    Nie wiem, może źle zapalam i go zalewam.

  • 7. Data: 2009-07-03 14:28:03
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Subframe <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > W ogóle sprzęt ma przejechane zaledwie 1500km.
    > Nie wiem, może źle zapalam i go zalewam.

    a jak zostawisz jego żeby ostygł to czuć z rury zapach paliwa?

  • 8. Data: 2009-07-03 14:44:46
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 3 Lip, 16:28, "olob kowalski" <b...@g...pl> wrote:

    > a jak zostawisz jego żeby ostygł to czuć z rury zapach paliwa?

    Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-07-03 14:58:02
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Artur Zabroński <a...@g...com> napisał(a):

    > Zsynchronizuj mu wtrysk swoim wakulometrem.
    >
    > --
    > Artur
    gdyby myślenie ciebie nie bolało to znałbyś prawdopodobną przyczynę a że
    myślenie ciebie boli to potrafisz jak dziecuch w przedszkolu tylko język
    pokazywać

  • 10. Data: 2009-07-03 20:35:12
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    olob kowalski pisze:

    > gdyby myślenie ciebie nie bolało to znałbyś prawdopodobną przyczynę a że
    > myślenie ciebie boli to potrafisz jak dziecuch w przedszkolu tylko język
    > pokazywać
    Niezbyt dawno musiałeś skończyć to przedszkole skoro je tak dobrze
    pamiętasz.Zaczynasz już przynudzać.

    --
    Tomek
    BMW R1100S