  • 1. Data: 2014-11-23 14:14:57
    Temat: Problem z tabletem i PC z XP
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Posiadam tablet Lenovo A5500-H oraz laptop z systemem Win XP SP3. Chciałbym podłączyć
    tablet do komputera w celu kopiowania danych ale mam z tym ogromne problemy. Tablet
    wymaga sterownika ale nie jestem w stanie znaleźć odpowiedniego dla XP 32bit.
    Zainstalowałem MTP Porting Kit ale nic to nie dało. Bardzo proszę o pomoc bo nie mam
    już pomysłów co dalej robić. Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2014-11-23 14:17:49
    Temat: Re: Problem z tabletem i PC z XP
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.11.2014 14:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    XP 32bit. Zainstalowałem MTP Porting Kit ale nic to nie dało. Bardzo proszę o pomoc
    bo nie mam już pomysłów co dalej robić. Pozdrawiam.

    może na tablecie zainstaluj program typu... usb mass storage cośtam?
    Albo na Tablecie serwer FTP?

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-11-24 00:43:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    http://androidxda.com/download-lenovo-usb-drivers

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-11-25 20:52:04
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Niestety nic nie pomogło. Tablet jest widoczny ale system nie może odnaleźć
    pasującego sterownika. W menedżerze urządzeń mam Lenovo A5500 z żółtym znakiem
    zapytania. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2014-11-26 00:31:38
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    > Tablet jest widoczny

    Jako co?

    > ale system nie może odnaleźć pasującego sterownika.

    Tablet podłączony do USB i ustawiony w tryb Mass Storage nie wymaga żadnego
    egzotycznego sterownika. Podobnie jak np. pendrive.

    > Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

    Wi-Fi, Bluetooth, czytnik kart pamięci, chmura i takie tam...

    JoteR

  • 6. Data: 2014-11-27 09:37:16
    Od: p...@g...com

    Tablet pracuje w 2 trybach pracy - jako urządzenie MTP i jako aparat fotograficzny. W
    pierwszym trybie pracy po podłączeniu do portu USB komputera pojawia się komunikat
    znaleziono nowy sprzęt Lenovo A5500 i prośba o wskazanie pliku ze sterownikiem. W
    drugim przypadku nie potrzeba żadnych sterowników i od razu mam dostęp do danych ale
    tylko do zapisanych zdjęć. Nie mam już siły i pomysłów co dalej robić. Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2014-11-27 22:11:43
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    > Tablet pracuje w 2 trybach pracy - jako urządzenie MTP i jako aparat
    > fotograficzny.

    Czyli "nie umie" trybu mass storage? Tam jest Android 4.2.2? Stare
    porzekadło na pl.misc.telefonia.gsm głosi, że jeśli nic nie pomaga, należy
    zainstalować MyPhoneExplorer. I jest w tym głęboka prawda ;->
    Wybierz połączenie przez Wi-Fi i kopiuj do upojenia.

    JoteR

  • 8. Data: 2014-11-30 15:06:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-27 22:11, JoteR pisze:

> [...]
    > zainstalować MyPhoneExplorer. I jest w tym głęboka prawda ;->
    > Wybierz połączenie przez Wi-Fi i kopiuj do upojenia.

    Ale ten MyPhoneExplorer nie działa z Samsungiem, niestety.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-11-30 15:16:14
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2014 15:06:13 +0100, animka napisał(a):

    > Ale ten MyPhoneExplorer nie działa z Samsungiem, niestety.

    Dobrze, że mój o tym nie wie.

  • 10. Data: 2014-11-30 15:50:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-30 15:16, Leszek K. pisze:

    > Dobrze, że mój o tym nie wie.

    A jaki ty masz?
    Mój to Samsung GT-S7580-Samsung Galaxy Trend Plus.
    Jest do niego program KIES, ale do kitu!

    --
    animka