  • Data: 2009-04-30 14:09:15
    Temat: Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki dość uciążliwy problem. Podczas mojej nieobecności w domu mój
    młodszy braciszek dobrał się do mojej komórki (niestety ją zostawiłem,
    żeby podładować) i oczywiście wysłał smsa na jakiś płatny serwis z
    filmikami xxx. Podobno z reklamy w jakiejś kablówce.

    10 zł mogę przeboleć, ale to jeszcze nic! Od tego czasu minął miesiąc
    a z numeru 74949 nieustannie przychodzą do mnie ( min. 1 raz dziennie)
    smsy z propozycjami zdjęć jakiś samotnych i oczywiście napalonych Pań
    (za drobną opłatą 4,88 zł).

    Jest to strasznie uciążliwe i nie wiem co mogę z tym zrobić. Dzwoniłem
    już do Ery, ale Pani konsultantka nie mogła znaleźć u nich w systemie
    takiego nadawcy (74949). Zgodnie z jej radą wysłałem NIE na numer
    80888, który to w Erze blokuje wszystkie reklamy, ale niestety to
    g**** dalej przychodzi.

    Co mogę jeszcze zrobić? Zmienić numer? Wolałbym tego uniknąć. Może
    ktoś zna dane adresowe firmy, która wysyła smsy z tego numeru, to do
    nich przedzwonię i załatwię sprawę. Najgorsze, że nie wiem do kogo mam
    w tej sprawie dzwonić/pisać.

    Jakieś pomysły?