  • 1. Data: 2009-04-30 14:09:15
    Temat: Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
    Od: w...@g...com

    Witam

    Mam taki dość uciążliwy problem. Podczas mojej nieobecności w domu mój
    młodszy braciszek dobrał się do mojej komórki (niestety ją zostawiłem,
    żeby podładować) i oczywiście wysłał smsa na jakiś płatny serwis z
    filmikami xxx. Podobno z reklamy w jakiejś kablówce.

    10 zł mogę przeboleć, ale to jeszcze nic! Od tego czasu minął miesiąc
    a z numeru 74949 nieustannie przychodzą do mnie ( min. 1 raz dziennie)
    smsy z propozycjami zdjęć jakiś samotnych i oczywiście napalonych Pań
    (za drobną opłatą 4,88 zł).

    Jest to strasznie uciążliwe i nie wiem co mogę z tym zrobić. Dzwoniłem
    już do Ery, ale Pani konsultantka nie mogła znaleźć u nich w systemie
    takiego nadawcy (74949). Zgodnie z jej radą wysłałem NIE na numer
    80888, który to w Erze blokuje wszystkie reklamy, ale niestety to
    g**** dalej przychodzi.

    Co mogę jeszcze zrobić? Zmienić numer? Wolałbym tego uniknąć. Może
    ktoś zna dane adresowe firmy, która wysyła smsy z tego numeru, to do
    nich przedzwonię i załatwię sprawę. Najgorsze, że nie wiem do kogo mam
    w tej sprawie dzwonić/pisać.

    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2009-04-30 14:21:54
    Temat: Re: Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
    Od: Meelosh <...@s...pl>

    w...@g...com pisze:

> [...]
    > takiego nadawcy (74949). Zgodnie z jej radą wysłałem NIE na numer
    > 80888, który to w Erze blokuje wszystkie reklamy, ale niestety to

    Podpinam sie pod pytanie ale odnosnie Play, sms tresci:

    "Tak Twoj numer zostal wylosowany do nagrody 100.000 zł, wyslij tylko
    SMS i nagroda Twoja" !!! Problem w tym ze ja nie chce tych 100.000 zl.

  • 3. Data: 2009-04-30 20:19:59
    Od: "TomDol" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Meelosh" <...@s...pl> napisał w wiadomości
    > w...@g...com pisze:
    >

    > "Tak Twoj numer zostal wylosowany do nagrody 100.000 zł, wyslij tylko SMS
    > i nagroda Twoja" !!! Problem w tym ze ja nie chce tych 100.000 zl.

    Zawsze możesz mi przekazać całą kwotę:)
    Żartuję oczywiscie:)

  • 4. Data: 2009-05-01 11:01:11
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    w...@g...com napisal(a):

> [...]
    > ktoś zna dane adresowe firmy, która wysyła smsy z tego numeru, to do
    > nich przedzwonię i załatwię sprawę. Najgorsze, że nie wiem do kogo mam

    program filtrujący do sms-ów, w stylu SMS Spam Manager.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-05-01 11:19:11
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 maj (piątek),
    znalazłem donos TW *Zbylut*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > program filtrujący do sms-ów, w stylu SMS Spam Manager.

    Znajdziesz cos takiego na Nokie ?
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 6. Data: 2009-05-01 12:50:10
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ...:::WISKOLER:::... napisal(a):

    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 maj (piątek),
    > znalazłem donos TW *Zbylut*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > Znajdziesz cos takiego na Nokie ?

    mam w/w na Nokii. Tylko musisz mieć Symbiana.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 7. Data: 2009-05-01 17:35:50
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 maj (piątek),
    znalazłem donos TW *Zbylut*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > mam w/w na Nokii. Tylko musisz mieć Symbiana.

    Właśnie, o bezsymbianowcach nikt nie pomyślał :(

  • 8. Data: 2009-05-01 20:14:33
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ...:::WISKOLER:::... napisal(a):

    > Właśnie, o bezsymbianowcach nikt nie pomyślał :(

    może oni nie pomyśleli o sobie, kupując telefon :)
    Skazali się na to co dał producent, sorry. =]

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2009-05-01 22:14:14
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 07:09:15 -0700 (PDT), w...@g...com
    napisał(a):

    > Jest to strasznie uciążliwe i nie wiem co mogę z tym zrobić. Dzwoniłem
    > już do Ery, ale Pani konsultantka nie mogła znaleźć u nich w systemie
    > takiego nadawcy (74949).

    Oczywiste, że kłamała!
    Czy wierzysz, że operator nie wie komu ma zapłacić działkę za połączenia
    Premium Rate?
    Wyślij do swojego operatora maila z żądaniem podania, do kogo należy ten
    numer (jestem przekonany, ze to Wapster), inaczej się tych SMS-ów nie
    pozbędziesz. A potem maila do tych naciągaczy, że nie zgadzasz się na
    dalsze otrzymywanie od nich wiadomości.
    Gdyby to nie pomogło, to wysyłasz następnego maila, tym razem z żądaniem
    wpłaty kwoty 50 zł na Twoje konto, tytułem odszkodowania za zakłócanie
    Twojego spokoju.
    Po tym drugim mailu już na pewno przestaną Cię spamować ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-05-02 02:22:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > Twojego spokoju.
    > Po tym drugim mailu już na pewno przestaną Cię spamować ;)

    Do automatu ma wysłać maila?

    --
    animka