  • 1. Data: 2002-01-15 16:10:29
    Temat: Kalowka
    Od: "Piotr" <o...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przez krotka chwile bylem szczesliwym-moj kablowy internet pozwalal na
    sluchanie radia,ogladanie wideo online-ale wtedy bylo kilkanascie osob na
    2Mbit Polpaku.Teraz jest >100 !!.Predkosc transferu srednia 30kbit.Decyzje o
    instalacji podjalem po zebraniu inf. ilu abonentow praktykuje sie podpinac
    pod jedno takie lacze(~60max).Czuje sie wiec nabity w balona.Transfer
    gwarantowany jest oczywiscie do i od serwera tez wydaje mi sie
    niemilosiernie wolny.I tu mam pytania-czy udalo sie komus rozwiazac umowe ze
    wzgledu na niespelnianie parametrow lacza z winy dostawcy(zrywajac umowe
    trace 300zl) i jak to udowodnic ze jest zle,albo jak "podrasowac "modem
    kablowy?
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-16 17:04:39
    Temat: Re: Kalowka
    Od: "Bartek Kaczynski" <b...@n...polbox.com>

    A kto ci gwarantuje cos za routerem brzegowym w tepsie?
    Z naszym monopolista nie ma lekko...
    Nawet jak masz wykupione jakies cir minimum lub 0 od tepsy to ciezko z nimi
    walczyc ale sprobuj i opisz swoje doswiadczenia:)))
    _bartek

  • 3. Data: 2002-01-17 07:51:45
    Od: "Jack J." <j...@d...poczta.onetu>

    Użytkownik "Bartek Kaczynski" <b...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:a24at1$hqh$1@news.tpi.pl...
> [...]
    nimi
    | walczyc ale sprobuj i opisz swoje doswiadczenia:)))

    Dlaczego winisz tepsę? Gdybyś podłączył kilku userów na jednym modemie
    56k, też byś psioczył na tepsę?

    --
    Pozdrawia Jack J.
    "Najlepszym argumentem w dyskusji jest karabin maszynowy".

  • 4. Data: 2002-01-17 12:06:18
    Od: <t...@a...prv.pl>

    Ile czasu macie siec w kablowce??? Pytam, bo u nas tepsa tez polozyla i
    dziala od 4-5 miesiecy i transfer caly czas dobry. Wyboru nie ma, bo tylko
    128 Kb/s za 100 zl/mies.

    Pozdrawiam
    t...@a...prv.pl

  • 5. Data: 2002-01-17 18:26:01
    Od: Piotr Szmitkowski <u...@j...waw.pl>

    Wiadomość napisana przez: Piotr:

    > Witam.
    > Przez krotka chwile bylem szczesliwym-moj kablowy internet pozwalal na
    > sluchanie radia,ogladanie wideo online-ale wtedy bylo kilkanascie osob na
    > 2Mbit Polpaku.

    Wysylasz rozumiem ze swojego lacza?

    pc67.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    --