  • 1. Data: 2002-01-15 09:06:12
    Temat: Re: Dziwne...
    Od: "Jaroslaw Rafa" <R...@i...wsp.krakow.pl>

    Dnia 13 Jan 02 o godz. 15:17, Jakub Jermak napisal(a):

    > Do wszystkich innych MANów? Jesteś pewien?
    > Proponuję traceroute www.gliwice.pl z Krakowa.

    No akurat Gliwic nie bralem pod uwage, bo popatrz na fizyczna strukture sieci
    POL34 :). Krakow jest podlaczony wprost do Gliwic, to trudno chciec, zeby
    jeszcze szlo przez jakis router po drodze...

    > W POL34 to wcale nie taka rzadka praktyka. W większości przypadków pomaga.
    > Mniej hopów - z reguły mniejszy czas odpowiedzi na pakiety.

    Ja sie z ta praktyka dotad nie zetknalem, a w tym przypadku akurat
    zaszkodzilo.
    Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa
    r...@i...wsp.krakow.pl