  • 1. Data: 2006-08-11 23:37:03
    Temat: Problemy z panelem administracyjnym Neostrady
    Od: " wkuty_user" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Może ktoś już to miał i coś zawalczył...
    Neozdrada coś naknociła w mojej usłudze i od dobrych paru tygodni (właściwie
    od początku świadczenia usługi) nie mogę nic zrobić z konfiguracją domen i
    poczty poprzez panel administracyjny.
    Kiedy chcę wejść w konfigurację domeny system wywala mi błąd pt. "program
    zakończył działanie z błędem: 100 proszę się skontaktować z infolinią" i chce
    na nowo ID i PIN
    Podobnie jest z próbą konfiguracji poczty, tyle, ze tu wyskakuje liczba 240
    zamiast 100.
    Co tu jest grane?
    Codziennie dzwonię na infolinię pomocy technicznej i NIC SIĘ NIE DZIEJE,
    totalny zlew w wykonaniu technoadminoamatorów. Kto tam w tej TPSie pracuje do
    cholery? Miesiąc czasu nie potrafią sobie poradzić z własnym
    softem/serwerami/usługami.
    Żenua do potęgi!!!

  • 2. Data: 2006-08-12 07:09:33
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > Kto tam w tej TPSie pracuje do cholery?

    pracownicy zewnetrznej firmy, czesto studenci

    loksim

  • 3. Data: 2006-08-12 07:49:13
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp> napisał w
    wiadomości news:ebjurc$b6h$1@news.onet.pl...

    > pracownicy zewnetrznej firmy, czesto studenci
    >
    > loksim

    Ktorzy w wiekszosci maja umowy miesieczne przedluzane co miesiac.
    Dlatego maja wszystko w dupie ...

  • 4. Data: 2006-08-12 13:45:02
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-08-12, o godzinie 1:37:03, użytkownik *wkuty_user* napisał(a) w
    wiadomości: <news:ebj4av$n8t$1@inews.gazeta.pl>

    > Może ktoś już to miał i coś zawalczył...

    NTG

    alt.pl.neostrada

    > Codziennie dzwonię na infolinię pomocy technicznej i NIC SIĘ NIE DZIEJE,
    > totalny zlew w wykonaniu technoadminoamatorów.

    Normalka.

    > Kto tam w tej TPSie pracuje do cholery?

    Studenci za psie pieniądze.

    Pink

  • 5. Data: 2006-08-12 19:16:09
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik " wkuty_user" <
> [...]
    chce
    > na nowo ID i PIN
    > Podobnie jest z próbą konfiguracji poczty, tyle, ze tu wyskakuje liczba

    Czy masz VoIP TP - jeśli tak to normalne, jeśli nie to Cię dotknęło coś
    innego niż mnie :-(

> [...]
    do
    > cholery? Miesiąc czasu nie potrafią sobie poradzić z własnym

    Mam podobne problemy od marca 2006.
    Bohdan
    Ps: problem do dyskusji na "alt.pl.neostrada"