  • 1. Data: 2006-08-10 06:52:42
    Temat: własna strona www
    Od: "alinka_" <a...@o...pl>

    Witam,

    chcę mieć własną strone www, ale nie wiem, od czego zacząć. Strona ma być na
    prywatny użytek. Gdzie mogę ją założyć? Ile to kosztuje? Czy muszę znać się na
    tworzeniu stron?

  • 2. Data: 2006-08-10 07:08:20
    Temat: Re: własna strona www
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    alinka_ napisał(a):
> [...]
    > prywatny użytek. Gdzie mogę ją założyć? Ile to kosztuje? Czy muszę znać się na

    wpisujesz w google: "tworzenie stron www TWOJE_MIASTO"
    klikasz na pierwsze 10 linków - dzwonisz, przyjeżdzają do ciebie, lub Ty
    idziesz do nich (zalezy jak się umówicie).
    Oni ci podadzą ceny, nie musisz sie znać na tworzeniu stron.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-08-10 07:27:11
    Od: "alinka_" <a...@o...pl>

    Ojejku, przecież wiem, że są firmy, które się tym zajmują, chodzi mi o to, czy
    można to zrobić samemu bez specjalistycznej wiedzy.

  • 4. Data: 2006-08-10 07:36:32
    Od: "Pojken" <p...@o...eu>

    Jest pare serwisow, gdzie mozna zalozyc strone za darmo i stworzyc ja nie znajac
    sie na tym. Mozliwosci sa oczywiscie ograniczone, jesli chodzi o kolory itp.,
    ale jest bardzo latwe, ze znanych mi serwisow: 4kopie.com (po polsku),
    freewebs.com (po angielsku). Jest tego pewnie wiecej, wpisz "darmowe strony
    www" albo cos w tym stylu w wyszukiwarke.

  • 5. Data: 2006-08-10 07:43:41
    Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO>

    alinka_ napisał(a):
> [...]
    > prywatny użytek. Gdzie mogę ją założyć? Ile to kosztuje? Czy muszę znać się na

    no i co - jest azaliż tu polipowość czy nie?

    Marcin Marski

  • 6. Data: 2006-08-10 15:29:35
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 10 Aug 2006 08:52:42 +0200, alinka_ wrote:

    > chcę mieć własną strone www, ale nie wiem, od czego zacząć. Strona ma być na
    > prywatny użytek. Gdzie mogę ją założyć? Ile to kosztuje? Czy muszę znać się na
    > tworzeniu stron?

    To jest pytanie trochę z gatunku: "Chcę czymś jeździć; czy potrzebuję
    samochodu, czy może wystarczy mi rower?" - nie wiadomo, co właściwie jest Ci
    potrzebne, więc trudno doradzać. Jeśli zadajesz pytanie "czy muszę się znać
    na tworzeniu stron", to znaczy, że się nie znasz i może najwygodniejszym
    rozwiązaniem dla Ciebie byłoby np. założenie sobie bloga, jeśli formuła
    bloga pasuje do Twoich oczekiwań. Jeśli nie, to możesz komuś zlecić
    stworzenie strony zgodnie z Twoimi wytycznymi albo się nauczyć robić to
    samodzielnie, przynajmniej w podstawowym zakresie.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 7. Data: 2006-08-21 06:23:39
    Od: "Alinka" <a...@o...pl>

    Nie rozumiem, dlaczego ludzie nie rozumieją, że nie każdy zna się na robieniu
    stron i nie każdy wie, jakie dodatkowe opłaty wiążą się z posiadaniem strony.
    Gdyby wszystko to było takie proste i oczywiste, to darowałabym sobie pisanie na
    forum i od razu poszła do pierwszej lepszej firmy robiącej strony i
    przepłaciłabym za nią pewnie ze dwa razy! Wydawało mi się, że po to jest forum,
    żeby człowiek mógł się najpierw zorientować w sytuacji, zanim coś kupi/zrobi!
    Poza tym, jeśli już ktoś zadaje sobie trud odpowiadania na post, to pisanie
    czegoś w stylu "ojej, nie znasz się, to spadaj, wynajmij kogoś i niech to zrobi
    za ciebie, albo się naucz" wydaje mi się po prostu bezsensowne i świadczy
    jedynie o tym, że autor odpowiedzi ma bardzo wysokie mniemanie o sobie!

  • 8. Data: 2006-08-21 12:54:47
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-08-21, o godzinie 8:23:39, użytkownik *Alinka* napisał(a) w
    wiadomości: <news:78e7.0000001a.44e9516a@newsgate.onet.pl>

    > Wydawało mi się, że po to jest forum, żeby człowiek mógł się najpierw
    > zorientować w sytuacji, zanim coś kupi/zrobi!

    Źle Ci się wydawało.
    Do zadawania takich pytań jest przeznaczona inna grupa.

    Pink

  • 9. Data: 2006-08-23 06:57:43
    Od: "Alinka" <a...@o...pl>

    > Drogi (droga?) Pink!
    Dziękuję za wspaniałą odpowiedź, tylko skoro już piszesz, to może napiszesz przy
    okazji, co to za grupa????

  • 10. Data: 2006-08-23 10:04:37
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 23 Aug 2006 08:57:43 +0200, Alinka wrote:

    > Drogi (droga?) Pink!
    > Dziękuję za wspaniałą odpowiedź, tylko skoro już piszesz, to może napiszesz przy
    > okazji, co to za grupa????

    pl.comp.www, jak sądzę...