  • 1. Data: 2006-08-06 23:00:50
    Temat: [Z życia urynanetów] Prawie jak promocja :>
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Ze względu na nieterminowe wpłaty za abonament jestem zmuszony
    zmienić formę promocji na instalację.
    Od 1 maja 2006 nowa cena instalacji wynosi 300,00 PLN. Naotomiast w
    cenie instalcji zawarty jest abonament za trzy kolejne miesiące.

    http://poljant.pl/poljant/internet.php

  • 2. Data: 2006-08-07 13:01:30
    Temat: Re: [Z życia urynanetów] Prawie jak promocja :>
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-08-07, o godzinie 1:00:50, użytkownik *Tomek Kruk* napisał(a) w
    wiadomości: <news:flncd2p9kral7mlegfod93vnvpi2rda3v6@4ax.com>

    > Ze względu na nieterminowe wpłaty za abonament jestem zmuszony
    > zmienić formę promocji na instalację.
    > Od 1 maja 2006 nowa cena instalacji wynosi 300,00 PLN.

    A mógł zabić. :-)

    Pink

  • 3. Data: 2006-08-07 13:26:52
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    na urynie to stoi ten serwis ;-)

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 4. Data: 2006-08-07 21:22:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Od 1 maja 2006 nowa cena instalacji wynosi 300,00 PLN. Naotomiast w
    > cenie instalcji zawarty jest abonament za trzy kolejne miesiące.

    I co?
    Nie czuję puenty.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2006-08-07 22:24:23
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Tomek Kruk napisał(a):
> [...]
    > Od 1 maja 2006 nowa cena instalacji wynosi 300,00 PLN. Naotomiast w
    > cenie instalcji zawarty jest abonament za trzy kolejne miesiące.

    Tak na marginesie, spóźnialscy abonenci powinni płacić więcej. Ale to
    jest sprzeczne z prawem, ale nie jest sprzeczne danie upustu, jak ktoś
    zapłaci do dnia płatności :) W związku z tym windujemy cenę na poziom
    ceny i kary, a dla tych co sie nie spóźnią dajemy upust w wysokości
    kary. Proste i nieskomplikowane i nie ma sprzeczności z prawem :P

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 6. Data: 2006-08-08 13:14:52
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Tue, 08 Aug 2006 00:24:23 +0200, TLZ <t...@w...info.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >ceny i kary, a dla tych co sie nie spóźnią dajemy upust w wysokości
    >kary. Proste i nieskomplikowane i nie ma sprzeczności z prawem :P

    ...i tylko coś klientów brak ;P

    richie
    --
    Dorn jest dziki, dorn jest zły!
    Dorn ma bardzo brzydkie kły

  • 7. Data: 2006-08-10 07:49:54
    Od: "Oman" <b...@a...pl>

    > Tak na marginesie, spóźnialscy abonenci powinni płacić więcej. Ale to jest
    > sprzeczne z prawem,
    CIACH.

    To nie jest sprzeczne z prawem. Np. taka cyfra plus dodaje do nieterminowych
    płatności 5 PLN za wysłanie ponaglenia - a przecież tyle to to ponaglenie
    nie kosztuje.

  • 8. Data: 2006-08-10 09:37:35
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Oman napisał(a):

    > To nie jest sprzeczne z prawem. Np. taka cyfra plus dodaje do nieterminowych
    > płatności 5 PLN za wysłanie ponaglenia - a przecież tyle to to ponaglenie
    > nie kosztuje.

    to samo było w Plusie i Plus za to beknął. Już tego nie robią.

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-08-10 09:58:29
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > to samo było w Plusie i Plus za to beknął. Już tego nie robią.

    a cyfra nie beknie bo nie podlega pod PT ?

    btw. podobno UKE robi kontrole u ISP wzorów umów i regulaminów
    pod kątem zgodności z PT - coś więcej wiadomo ?

    Marcin

  • 10. Data: 2006-08-10 10:10:38
    Od: Sebastian Juźwiuk <s...@i...pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > btw. podobno UKE robi kontrole u ISP wzorów umów i regulaminów
    > pod kątem zgodności z PT - coś więcej wiadomo ?
    >
    > Marcin

    Potwierdzam. U mojego pracodawcy i kumpla juz byli. Wzieli
    papierki,troche pogadali i na tym koniec.Zadne szczegoly techniczne
    ich nie interesowaly.Tylko w/w dokumenty.
    Maja sie odezwac i podac wyniki kontroli:)

    Pozdrawiam
    Sebastian