  • 1. Data: 2010-07-28 14:39:14
    Temat: Proces Windows a wysyłanie e-maila
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    czy aplikacja działająca jako proces windows może wyłać maila ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2010-07-28 14:40:41
    Temat: Re: Proces Windows a wysyłanie e-maila
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 16:39:14 +0200, pluton napisał(a):

    > czy aplikacja działająca jako proces windows może wyłać maila ?

    A moze nie bedac procesem? :>

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2010-07-28 14:46:50
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > A moze nie bedac procesem? :>

    Co prawda jeszcze jej nie napisalem, ale chyba tak.

    Domyslam sie, ze chcesz odpowiedziec, ze proces moze robic wszystko, co robi
    zwykla aplikacja ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2010-07-28 14:50:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):
    > Co prawda jeszcze jej nie napisalem, ale chyba tak.
    > Domyslam sie, ze chcesz odpowiedziec, ze proces moze robic wszystko, co
    > robi zwykla aplikacja ?

    Może zdefiniuj co to jest według Ciebie proces i aplikacja?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2010-07-28 14:51:31
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):
    > Witam,
    > czy aplikacja działająca jako proces windows może wyłać maila ?

    Dlaczego miałaby nie móc?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2010-07-28 15:01:25
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Może zdefiniuj co to jest według Ciebie proces i aplikacja?

    W knajpie siedziało przy stole kilku pijaczków.
    Wchodzi Stirlitz, podchodzi do baru, zamawia piwo.
    Jeden z pijaczków trąca drugiego i mówi:
    -Patrz, to Stirlitz, zaraz będzie zadyma.
    -E, co ty!. to na pewno nie jest Stirlitz.

    Stirlitz wypił piwo i wyszedl.

    zaczęła się zadyma...

    pozdrawiam
    pluton

  • 7. Data: 2010-07-28 15:01:53
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Dlaczego miałaby nie móc?

    Nie wiem, tak pytałem...

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2010-07-28 15:03:23
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > czy aplikacja działająca jako proces windows może wyłać maila ?

    Fuj, miałem na mysli serwis, ale domyślam sie, że się domyśliliście.

    pozdrawiam
    pluton

  • 9. Data: 2010-07-28 16:28:13
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):
    > Fuj, miałem na mysli serwis, ale domyślam sie, że się domyśliliście.

    Tak samo nie ma znaczenia. Przecież serwer SMTP chodzi jako usługa...

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2010-07-29 06:17:23
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Tak samo nie ma znaczenia. Przecież serwer SMTP chodzi jako usługa...

    No w sumie tak... Dzieki.

    pozdrawiam
    pluton