  • 1. Data: 2009-06-14 13:03:10
    Temat: Procomp BS61M-A(R) - jaki najszybszy CPU?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Jaki najszybszy CPU ruszy na płycie głównej Procomp BS61M-A(R)
    (SiS620/5595)? Może ktoś miał do czynienia kiedyś i mógłby podpowiedzieć
    (ciężko o manual i jakiekolwiek wsparcie bo to staroć).

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2009-06-14 13:22:31
    Temat: Re: Procomp BS61M-A(R) - jaki najszybszy CPU?
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    OMSON <h12smi$omq$1@news.onet.pl> napisał:

    > Jaki najszybszy CPU ruszy na płycie głównej Procomp BS61M-A(R)
    > (SiS620/5595)? Może ktoś miał do czynienia kiedyś i mógłby
    > podpowiedzieć (ciężko o manual i jakiekolwiek wsparcie bo to staroć).

    Co do tej instrukcji to kiepsko szukałeś coś... ;) wystarczyło jedno
    zapytanie:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Procomp+BS61M-A(
    R)+manual+filetype%3Apdf&btnG=Szukaj&lr=

    i proszę jest!, mam nadzieję że dobra:

    http://www.elhvb.com/mobokive/Archive/Procomp/manual
    s/bs61m.pdf

    Tylko obawiam się, że poza lakonicznym "500 Mhz or higher" niewiele tam
    się da znaleźć.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 820163996s ~~~~~

  • 3. Data: 2009-06-14 17:01:21
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Jakub Krajewski ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > Co do tej instrukcji to kiepsko szukałeś coś... ;) wystarczyło jedno
    > zapytanie:
    >
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Procomp+BS61M-A(
    R)+manual+filetype%3Apdf&btnG=Szukaj&lr=

    Wygląda na to, że raczej powinienem się zapoznać najpierw:
    http://wyszukuj.goov.pl/
    (wpisywałem jedynie nazwę płyty z dopiskiem "manual")
    Dzięki za pomoc. :)

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2009-06-14 23:15:56
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Krajewski" <j...@w...krajewski.org> napisał w
    wiadomości news:65526764.LQT9ddJpTQ@kraju.core...

    > Tylko obawiam się, że poza lakonicznym "500 Mhz or higher" niewiele tam
    > się da znaleźć.

    W praktyce, jeśli starcza FSB i mnożnika, to nieraz działają szybsze
    procesory niż te wylistowane w "CPU Support List".

  • 5. Data: 2009-06-14 23:18:26
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > W praktyce, jeśli starcza FSB i mnożnika, to nieraz działają szybsze
    > procesory niż te wylistowane w "CPU Support List".

    Oczywiście to jest wtedy jako "unofficial feature" i plansza startowa biosu
    błędnie pokaże nazwę CPU. Ale powinien działać dobrze.