  • 1. Data: 2009-06-13 23:41:10
    Temat: pioneer 216d problem
    Od: "robak" <2robak@wytnij_to_antyspam.interia.pl>

    Witam,

    Wlasnie kupilem pionka 216d - czy to mozliwe, zeby wykrywal plyte ponad 20
    sekund?
    Cos strasznie wolny mi sie wydaje... nawet lista plikow pojawia sie w Total
    commanderze z opoznieniem (przy przechodzeniu miedzy katalogami).
    W dodatku po nagraniu na plycie multisession na poczatku widze bad
    sectory... (na innych nie).
    Ta nagrywarka nie ma sprawdzania bledow PIF?? (mam stare nero 6)

    Wymieniac? A moze w ogole kupic cos innego? LG 22 Samsung S223Q?
    A moze cos zle podpialem? (Seagate Barracuda jest na Primary IDE -UDMA5 ,
    pionek na Secondary IDE, w UDMA4 - SATA. na zwyklym PATA jest jeszcze stary
    Lite-on CDRW - primary channel Device1, UDMA2)

    Prosze o pomoc,
    Pozdrawiam,

    robak

  • 2. Data: 2009-06-17 18:02:35
    Temat: Re: pioneer 216d problem
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 14-06-2009 o 01:41 robak napisał na pl.comp.pecet:

    > Wlasnie kupilem pionka 216d

    Podłączyć do innego komputera. Jeżeli będzie to samo - reklamować.
    W podłączeniu nie widzę problemu, a płyty dobre?
    To bardzo dobry model, ale wszystko co mechaniczne może się uszkodzić.

    --
    Wiesław
    Opera Mail