  • 1. Data: 2009-01-20 13:57:10
    Temat: Profesjonaliści, pokażcie swe dzieła!
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Witam.

    Dacie radę się z tym równać?

    http://archi.inosak.org/db/item521054368_1.html <- archiwum ww. aukcji.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Wegetarianin - stare indiańskie słowo. Znaczy "kiepski myśliwy".

  • 2. Data: 2009-01-20 13:59:08
    Temat: Re: Profesjonaliści, pokażcie swe dzieła!
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    bakulik at work pisze:
    > Witam.
    >
    > Dacie radę się z tym równać?

    wydaje mnie sie, czy zabraklo usmieszku na koncu? Jesli nie, to NTG.
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 3. Data: 2009-01-20 14:01:06
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    > Dacie radę się z tym równać?

    Hm ... znam kogoś, kto jest dużo lepszy . Niejaki SARUMAN ->
    http://plfoto.com/90413/autor.html

    Pozdrawiam,
    Piotr
    www.piotrbanachowicz.com

  • 4. Data: 2009-01-20 14:01:33
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    bakulik at work wrote:
    > Witam.
    >
    > Dacie radę się z tym równać?

    > http://archi.inosak.org/db/item521054368_1.html <- archiwum ww. aukcji.

    Nie ładują się obrazki :<

  • 5. Data: 2009-01-20 14:02:58
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nie ładują się obrazki :<

    Transfer przekroczony (fotki na Interii). Radzę spróbować za godzinę.
    Warto. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Nieznajomość prawa szkodzi, znajomość - przeraża.

  • 6. Data: 2009-01-20 14:03:29
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 20 stycznia 2009 (15:01:06) napisano:

    > http://plfoto.com/90413/autor.html

    Jest ok ale nie ma porownania z:
    http://plfoto.com/1941/autor.html

    Niejakim Leon Moczydupa niewidzialny pies :D

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 7. Data: 2009-01-20 14:08:49
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd K.M.C. napisał(a):

    > wydaje mnie sie, czy zabraklo usmieszku na koncu?

    Oczywiście, że zabrakło. Bo to ukryta ironia... ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    dzień matki - dziewięć miesięcy po dniu ojca

  • 8. Data: 2009-01-20 14:10:49
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nie ładują się obrazki :<

    Kilka przykładowych:

    http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz3.jpg
    http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz4.jpg
    http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz11.jpg

    W sumie - nic ciekawego... :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Twoja sygnaturka to zwykła sygnaturka, a moja to czikita.

  • 9. Data: 2009-01-20 14:12:39
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    i w dodatku ma klientów:))) to jets dopiero śmiechowe:)

  • 10. Data: 2009-01-20 14:16:29

    Kokos napisał(a):

    > i w dodatku ma klientów:))) to jets dopiero śmiechowe:)

    Ciekawe, że same kobiety/dziewczyny.

    wer