  • 1. Data: 2011-08-12 19:27:54
    Temat: "Profesjonalna" technologia naprawy powypadkowej
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Cześć,

    Swego czasu pojawił się tu na grupie ciekawy link pokazujący "profesjonalną"
    technologię naprawy auta po wypadku. Było to kilka lat temu i oprócz tego że
    auta to były puzzle składane z kawałków róznych aut które na końcu wyglądały
    ładnie nie kojarze słów kluczowych, Passat (b5) i Mondeo (mk3) są średnio
    pomocne :-)

    Podrzuci ktoś link?

    Pozdr

  • 2. Data: 2011-08-12 19:36:57
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Przembo* w wiadomości news:j23nqh$eq1$1@news.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > aut które na końcu wyglądały ładnie nie kojarze słów kluczowych, Passat
    > (b5) i Mondeo (mk3) są średnio pomocne :-)

    Linków o których wyżej szukałem wczopraj i 2 dni temu... ale dopiero po
    wysłaniu posta skojarzyłem jeszcze słynne A3:
    http://fishki.net/comment.php?id=49246

    To już to o co mi chodziło, nie mniej jednak za link do Mondeo i Paska będę
    "dźwięczny" :-)

    Pozdr

  • 3. Data: 2011-08-15 11:12:43
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Przembo" wrote
    > Podrzuci ktoś link?

    Autobotanik.

    http://autobotanik.livejournal.com/

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 4. Data: 2011-08-15 12:37:00
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *.Peeter* w wiadomości news:j2anvl$hoi$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > "Przembo" wrote
    > Autobotanik.
    > http://autobotanik.livejournal.com/

    Ciekawa stronka, dzięki :-)

    Pozdr

  • 5. Data: 2011-08-15 13:03:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/08/2011 10:12, .Peeter wrote:
    > "Przembo" wrote
    >
    > Autobotanik.
    >
    > http://autobotanik.livejournal.com/

    Przy rodzimych artystach to są jakieś drobne ryski parkingowe. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil