  • 1. Data: 2021-05-07 10:55:25
    Temat: Progi ukradli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Zwalniajace na ulicy.
    Hamuje w nocy z przyzwyczajenia, a tu zdziwienie - nie ma.
    Sfrezowali :-)

    I tak mnie meczy - kiedy to zrobili. Jezdze jakos codziennie.
    Szybka akcja, no bo ilez to w koncu zajmuje, czy przez pare dni nie
    zauwazylem braku :-(

    No i jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej,
    czy ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto
    uszkodzila ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2021-05-07 12:41:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 07.05.2021 10:55 you wrote:

> [...]
    > jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej, czy
    > ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto

    Mieszkańcy zawnioskowali.
    Ileż można słuchać: pisk opon, 4x łup, i gaz w podłogę :-).
    W dzień jeszcze ujdzie ale w nocy...

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-05-07 13:56:25
    Temat: Re: Progi ukradli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 May 2021 12:41:21 +0200, Pete wrote:

    > Mieszkańcy zawnioskowali.

    Nie wnioskowalem.

    > Ileż można słuchać: pisk opon, 4x łup, i gaz w podłogę :-).
    > W dzień jeszcze ujdzie ale w nocy...

    O zrobienie tych progow tez nie wnioskowalem, w ogole mnie to nikt nie
    slucha :-(

    Progi byly pare lat.

    Poprzednio wymyslili takie wysepki zwezajace, zajmowaly tak z 1/3
    pasa, czasem z prawej, czasem z lewej.
    Nawet nieglupie to bylo, tylko ... pod sniegiem niewidoczne.
    Na wysepkach byl stosowny slupek ostrzegawczy, ale po tygodniu
    zostawaly tylko resztki :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-05-07 14:51:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, May 7, 2021, 10:55:25 AM, you wrote:

> [...]

    > No i jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej,
    > czy ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto

    Przygotowują teren pod poduchy 20 cm.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2021-05-10 12:04:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2021 14:51:42 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F,

    > Przygotowują teren pod poduchy 20 cm.

    Tzn nowe, lepsze progi?

    Sprawa sie chyba wyjasnila. Na pobliskiej ulicy wieksza przebudowa,
    tą jezdza teraz autobusy.

    Ciekawe, jaka wysokosc beda mialy nowe progi :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-05-12 16:20:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 10.05.2021 12:04 you wrote:

    > Tzn nowe, lepsze progi? Sprawa sie chyba wyjasnila. Na pobliskiej
    > ulicy wieksza przebudowa, tą jezdza teraz autobusy.

    Rysia?
    :-)