  • 1. Data: 2010-06-21 06:59:21
    Temat: Program dla dużej ilości zdjęć
    Od: max <m...@m...pl>

    Co byście polecili dla kogoś kto ma sporo zdjęć i chciałby jakoś nad tym
    zapanować ?
    Chodzi mi o katalogowanie, gdzie zostało zdjęcie zrobione i co
    przedstawia oraz robienie wirtualnych folderów.

    Może jest jakiś skrypt online ?
    Do zainstalowania na dedyku ?

  • 2. Data: 2010-06-21 07:28:13
    Temat: Re: Program dla dużej ilości zdjęć
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    ja sobie chwalę http://www.whereisit-soft.com/

  • 3. Data: 2010-06-21 08:50:03
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > ja sobie chwalę http://www.whereisit-soft.com/

    Tez uzywam.
    I dobre jest to, ze nie jest ograniczony jedynie do katalogowania zdjec.
    Oprocz kilkudziesieciu tysiecy fotografii, mam w nim skatalogowane
    rowniez projekty graficzno-detepowe i wszystko inne, co trzymam w archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2010-06-21 12:17:22
    Od: limies <l...@g...com>

    On Jun 21, 8:59 am, max <m...@m...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o katalogowanie, gdzie zostało zdjęcie zrobione i co
    > przedstawia oraz robienie wirtualnych folderów.

    Aperture, Extensis Portofolio, iPhoto (za darmo na MAcu) mają
    geotagging, rozpoznawanie twarzy, oczywisciw wyszukowanie wg expoycji,
    kolorow, formatu,....miliony kryteriów, przysłony obiektywu, miejsca,
    i tysiące funkcji ułtwiających nie tylko zapanowanie, ale również,
    wysyłanie, zmiany formatów, edycja, wywoływanie rawów, tworzenie
    wirtualnych katalogów wg różnych kryteriów, ksiązek, stron
    webowych ...

    Pozdr, li

  • 5. Data: 2010-06-21 12:49:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-21 14:17:22 +0200, limies <l...@g...com> said:

    > Aperture,

    To fotograficzny kombajn, a nie soft do katalogowania. Bezpośredni
    konkurent LR i tylko na jedną platformę (dla mnie to nie aż taka wada,
    bo na jedyną słuszną ;-)))

    > Extensis Portofolio,

    Cieńki jak dupa węża. Photstation tylko trochę lepszy.

    > iPhoto (za darmo na MAcu)

    Do katalogowania? Ny-ny.

    Tradycyjnie już - iVewMedia Pro vel Expression Media - do niedawna MS,
    teraz PhaseOne. Ale olbrzymie kolekcje zdjęć i tak trzeba mu dzielić na
    katalogi. Przy moich wymaganiach - nie znalazłem nic lepszego.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-06-21 13:55:00
    Od: Marx <M...@n...com>

    A czy jest cos darmowego z rozpoznawaniem twarzy, ale aby dzialalo na
    pececie a nie na WWW? idealnie byloby cos na wzor Exifera, ze powpisuje
    mi do tagow EXIF lub IPTC nazwy osob na zdjeciach
    Marx

  • 7. Data: 2010-06-21 14:28:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <m...@w...kopernik.gliwice.pl>,
    Marx nabazgrał:
    > A czy jest cos darmowego z rozpoznawaniem twarzy, ale aby dzialalo na
    > pececie a nie na WWW?

    Picasa ponoć ma działające rozpoznawanie twarzy (w przeciwieństwie
    do iPhoto).

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 8. Data: 2010-06-21 18:26:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <m...@w...kopernik.gliwice.pl>,
    > Marx nabazgrał:
    >
    > Picasa ponoć ma działające rozpoznawanie twarzy (w przeciwieństwie
    > do iPhoto).

    iPhoto nie ma?

    TA

  • 9. Data: 2010-06-21 18:27:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hvnn4h$fjp$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Tradycyjnie już - iVewMedia Pro vel Expression Media - do niedawna MS,
    > teraz PhaseOne. Ale olbrzymie kolekcje zdjęć i tak trzeba mu dzielić na
    > katalogi. Przy moich wymaganiach - nie znalazłem nic lepszego.
    Ojej, a jest znowu za darmo?
    No i jest jeszcze Adobe Bridge. Dostepny 'za darmo' z Photoshpem
    Elements.
    No i Picasa.
    TA

  • 10. Data: 2010-06-21 21:43:50
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > iPhoto nie ma?

    iPhoto ma, ale tak skuteczny, że rysunkową małpkę na T-shircie dziecka
    rozpoznało jako jedną z osób. Nie mówiąc już o tym, że osoby myli toto
    na potęgę, nie rozróżniając nawet płci.