  • 1. Data: 2009-01-17 16:05:15
    Temat: Program nie jest dostrojony - co to jest?
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    Sony Bravia. Wyszukał 8 programów DVB-T na 48 kanale i niby ok. Ale jak się
    wchodzi na te programy, to wyświetla się tytułowy komunikat. Radio gra, ale
    tv nie. Co za cholera?

  • 2. Data: 2009-01-17 16:35:23
    Temat: Re: Program nie jest dostrojony - co to jest?
    Od: crazy <c...@g...pl>

    zeeltom pisze:
    > Sony Bravia. Wyszukał 8 programów DVB-T na 48 kanale i niby ok. Ale jak
    > się wchodzi na te programy, to wyświetla się tytułowy komunikat. Radio
    > gra, ale tv nie. Co za cholera?

    MPEG-4 ?

  • 3. Data: 2009-01-18 07:29:26
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > MPEG-4 ?

    A co ma kodowanie do dostrojenia?

  • 4. Data: 2009-01-18 07:51:20
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co ma kodowanie do dostrojenia?

    Dokładnie tyle, że słyszysz, a nie widzisz.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2009-01-18 10:17:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    zeeltom pisze:

    > A co ma kodowanie do dostrojenia?

    Pytaj programistów Sony :)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-01-18 10:38:09
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Pete napisał:

    > Pytaj programistów Sony :)

    Jaki masz model? Może masz tylko mpeg-2?

    pawell

  • 7. Data: 2009-01-18 12:38:51
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Dokładnie tyle, że słyszysz, a nie widzisz.

    Słyszę, ale tylko radio. Na programie TV, nie ma ani dźwięku, ani obrazu i w
    przewodniku nie ma żadnych danych, ale nazwa programu i opis tego, co w tej
    chwili jest nadawane, wyświetla się.

  • 8. Data: 2009-01-18 13:05:17
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Słyszę, ale tylko radio. Na programie TV, nie ma ani dźwięku, ani obrazu i
    > w przewodniku nie ma żadnych danych, ale nazwa programu i opis tego, co w
    > tej chwili jest nadawane, wyświetla się.

    Może operator prowadzi jakieś próby ?
    Mieli testować kodowanie programów TV (jest komunikat na stronie Emitela).
    Spróbuj za jakiś czas ponownie wyszukać programy.
    vari

  • 9. Data: 2009-01-18 13:46:51
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Słyszę, ale tylko radio. Na programie TV, nie ma ani dźwięku, ani obrazu i
    > w przewodniku nie ma żadnych danych, ale nazwa programu i opis tego, co w
    > tej chwili jest nadawane, wyświetla się.

    A mógłbyś w końcu napisać, czy masz tuner z MPEG-4?

  • 10. Data: 2009-01-18 14:43:12
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > A mógłbyś w końcu napisać, czy masz tuner z MPEG-4?

    To nie mój tv. Sprawa się wyjaśniła, gość ma mpeg-2.