  • 1. Data: 2009-01-16 11:43:59
    Temat: forum poswiecone PC Media Center
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy jest jakies dobre forum poswiecone budowaniu Media Center na PC -
    najlepiej po polsku, ale angielski tez moglby byc.

    A jest tu ktos, kto siedzi w tym temacie i moglby sluzyc pomoca
    (praktyczna)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-16 11:50:14
    Temat: Re: forum poswiecone PC Media Center
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > czesc,
    >
    > czy jest jakies dobre forum poswiecone budowaniu Media Center na PC -
    > najlepiej po polsku, ale angielski tez moglby byc.

    dvhk.pl

    > A jest tu ktos, kto siedzi w tym temacie i moglby sluzyc pomoca
    > (praktyczna)?

    A ile razy mam Ci odpowiadac, ze i owszem?

  • 3. Data: 2009-01-16 12:25:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    > najlepiej po polsku, ale angielski tez moglby byc.
    >
    > A jest tu ktos, kto siedzi w tym temacie i moglby sluzyc pomoca

    Dobry pomysł by cos takiego założyć.
    Ja tez co jakis czas wracam do tematu jak mam wolny czas i mam juz pewne
    doświadczenia.

    pawell

  • 4. Data: 2009-01-21 15:04:36
    Od: scooby <s...@g...pl>