  • 1. Data: 2019-11-17 16:25:22
    Temat: Programator JTAG Spansion S29AL032D70TFI03
    Od: t...@g...com

    Witam,
    Poszukuję programatora JTAG do programowania kości ST M29W320ET, Spansion
    S29AL032D70TFI03. Na płycie mam wyprowadzone gniazda JTAG lecz nigdzie nie mogę
    znaleźć takiego urządzenia , a wylutowanie kości za każdym razem nie wchodzi w grę.
    Gdzie i jakie mogę kupić urządzenie ?
    Na płycie są mikrokontrollery: LATTICE ck5610av , altera CYCLONE II ep4ce15f23c8n,
    altera CYCLONE IV EP4CE4OF23C8N.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2019-11-20 19:32:02
    Temat: Re: Programator JTAG Spansion S29AL032D70TFI03
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2019-11-17 o 16:25, t...@g...com pisze:
> [...]
    Gdzie i jakie mogę kupić urządzenie ?
    > Na płycie są mikrokontrollery: LATTICE ck5610av , altera CYCLONE II ep4ce15f23c8n,

    Jeżeli pamięci o których piszesz to Nor-Flash i masz dostęp do Jtag
    to można wykorzystać wiele prostych programatorów JTAG oraz soft ze
    strony http://www.topjtag.com/flash-programmer/

    MiSter

  • 3. Data: 2019-11-20 21:33:43
    Od: t...@g...com

    Co masz na myśli pamięć Nor-Flash?
    Myślałem że to będzie FPGA przez altera CYCLONE II ep4ce15f23c8n, altera CYCLONE IV
    EP4CE4OF23C8N.

    Jaki programator JTAG polecasz ? Mógłbyś podać linka ?

  • 4. Data: 2019-11-21 07:24:49
    Od: MiSter <U...@w...pl>

> [...]
    Gdzie i jakie mogę kupić urządzenie ?
    ep4ce15f23c8n, altera CYCLONE IV EP4CE4OF23C8N.

    Tak, programujesz za pomocą FPGA/procesora który posiada JTAG, a
    równocześnie Flash jest podpięty do tego FPGA/procesora.
    W linku który podałem masz wszystko wytłumaczone, masz tam również linki
    do programatorów.

    Mister

  • 5. Data: 2019-11-21 20:25:58
    Od: t...@g...com

    W dniu czwartek, 21 listopada 2019 07:24:53 UTC+1 użytkownik MiSter napisał:
> [...]
    > równocześnie Flash jest podpięty do tego FPGA/procesora.
    > W linku który podałem masz wszystko wytłumaczone, masz tam również linki

    Kupiłem Altera USB-Blaster
    Powiedz mi co jeśli jest więcej kości programujących a chce z czytać tą jedyną ?

  • 6. Data: 2019-11-22 08:55:35
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Kupiłem Altera USB-Blaster
    > Powiedz mi co jeśli jest więcej kości programujących a chce z czytać tą jedyną ?

    Masz tam przycisk do wykrywania łańcucha JTAG, następnie musisz wgrać
    odpowiedni plik BSDL i skonfigurować piny.

    MiSter

  • 7. Data: 2019-11-25 02:20:04
    Od: t...@g...com

    W dniu piątek, 22 listopada 2019 08:55:38 UTC+1 użytkownik MiSter napisał:

    > Masz tam przycisk do wykrywania łańcucha JTAG, następnie musisz wgrać
    > odpowiedni plik BSDL i skonfigurować piny.
    >
    > MiSter

    Ok rozumiem. Jesteś mi w stanie odpłatnie w tym pomóc? Bo wiej ze sam sobie rady z
    tym nie dam.

  • 8. Data: 2019-11-25 14:53:20
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2019-11-17 16:25, t...@g...com wrote:
> [...]
    Gdzie i jakie mogę kupić urządzenie ?
    > Na płycie są mikrokontrollery: LATTICE ck5610av , altera CYCLONE II ep4ce15f23c8n,

    Tutaj jest opisane jak to zrobić.

    https://www.intel.com/content/dam/www/programmable/u
    s/en/pdfs/literature/an/an370.pdf

    Kabel Jtag to USB-Blaster lub któryś z klonów. Ewentualnie ByteBlaster.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 9. Data: 2019-11-25 15:51:18
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2019-11-25 14:53, Adam Górski wrote:

> [...]
    s/en/pdfs/literature/an/an370.pdf

    > Kabel Jtag to USB-Blaster lub któryś z klonów. Ewentualnie ByteBlaster.

    Pomyłka. Miało być :
    https://www.intel.com/content/dam/www/programmable/u
    s/en/pdfs/literature/ug/ug_pfl.pdf

    Adam Górski

  • 10. Data: 2019-11-26 16:09:40
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2019 15:51:30 UTC+1 użytkownik Adam Górski napisał:

    s/en/pdfs/literature/an/an370.pdf

    > Pomyłka. Miało być :
    > https://www.intel.com/content/dam/www/programmable/u
    s/en/pdfs/literature/ug/ug_pfl.pdf

    > Adam Górski

    Super dziękuję. Jeśli potrzebowałbym pomocy jest szansa na odpłatną pomoc?

    E-mail: t...@g...com
    Pozdrawiam,
    Grzegorz