  • 1. Data: 2015-07-21 16:06:20
    Temat: Programowanie dla dzieci
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Kiedyś, jeszcze przed erą ZX Spectrum był język programowania Logo i
    żółwią grafiką. Czy jest jeszcze coś innego, coś w rodzaju łamigłówek,
    które uczą programowania?

  • 2. Data: 2015-07-21 17:25:08
    Temat: Re: Programowanie dla dzieci
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 21.07.2015 16:06, Borneq wrote:
    > Kiedyś, jeszcze przed erą ZX Spectrum był język programowania Logo i
    > żółwią grafiką. Czy jest jeszcze coś innego, coś w rodzaju łamigłówek,
    > które uczą programowania?

    Jest starlogo/openstarlogo i ostatnio natknałem
    się na Scratch.
    https://scratch.mit.edu/ [jest online i jest wersja 'stacjonarna'].

    Żadnego z tych wynalazków nawet nie włączyłem, więc polecić nie mogę.
    Scratcha ładują do respberryPi jako trzeci (po konsoli i X-win) tryb
    działania.

    pzdr
    bartekltg