  • 21. Data: 2015-01-06 22:31:37
    Temat: Re: Programowanie piśmienne
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 21:04:23 UTC+1 użytkownik Andrzej Jarzabek napisał:

    > O Haskellu można dużo ciekawych rzeczy powiedzieć, ale żeby jako język,
    > albo przez swoją kulturę wspierał/wymuszał czytelność programu, to czy
    > ja wiem? Dla ciebie czytelna jest np. nazwa funkcji liftM2 albo operator
    > <*>?

    Żaden język nie wymusi czytelności programu. Haskell jest w istocie
    rzeczy wylęgarnią bardzo abstrakcyjnych i trudnych do zrozumienia idei,
    ale celem programów Haskellowych jest często właśnie ułatwienie przyswojenia
    tych idei.

    Mówiąc o tym, że kultura Haskella wspiera programowanie piśmienne, miałem
    jednak przede wszystkim na myśli to:

    https://www.haskell.org/haskellwiki/Literate_program
    ming