    From: crtm81 <w...@d...rada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Projektowanie - jak to wyglada w praktyce?
    Date: Sat, 23 Jan 2010 20:37:28 +0100

    Witam,

    Pracuje jako programista juz w drugiej firmie i w obu firmach nie ma
    czegos takiego jak zbieranie wymagan czy projektowanie oprogramowania.
    Praktycznie wszystkie czynosci sa przeprowadzane przez programistow, nie
    ma nawet testerow. Fakt, firmy sa male, ale to nie zmienia faktu ze
    powinny wdrozyc jakies procedury, tym bardziej ze te obecnie stosowane
    rzutuja na jakos produktu.

    Czesto zdarza sie tak, ze trzeba po prostu realizowaz wizje szefa, nawet
    jesli sie z nim nie zgadza. Albo ze w trakcie wykonania jednego zadania,
    ktore jest na wpol ukonczone, ale juz "jakos tam" dziala szef przychodzi
    i mowi mi ze mam to jak najszybciej skonczyc (czyli byle jak) i zajac
    sie czyms nowym.

    Napiszcie jak to wyglada u Was.