  • 1. Data: 2016-08-13 17:22:08
    Temat: Promocja w Aero2
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    Nie do wiary, ale Żak w ramach "promocja na wakacje" daje swoim klientom
    "czyste" 30 GB na 30 dni za friko..

  • 2. Data: 2016-08-14 00:04:51
    Temat: Re: Promocja w Aero2
    Od: "dizel" <x...@x...xx>

    Trybun<C...@j...ru> wrote:
    > Nie do wiary, ale Żak w ramach "promocja na wakacje" daje swoim klientom
    > "czyste" 30 GB na 30 dni za friko..

    Czego nie do wiary? Darmowy internet jest tylko do końca roku, więc już zaczynają
    łapać potencjalnych klientów na płatne parkiety.
    Zresztą sam z tego korzystam, info stare bo pakiet mam jeszcze tylko 10 dni ważny
    --
    Usenet Reader for Android
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 3. Data: 2016-08-14 08:49:36
    Od: h...@g...com

    W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 17:22:07 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Nie do wiary, ale Żak w ramach "promocja na wakacje" daje swoim klientom
    > "czyste" 30 GB na 30 dni za friko..

    Dla nowych.

    --
    Heniek

  • 4. Data: 2016-08-14 11:36:35
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-14 o 00:04, dizel pisze:

> [...]
    > już zaczynają łapać potencjalnych klientów na płatne parkiety.
    > Zresztą sam z tego korzystam, info stare bo pakiet mam jeszcze tylko

    A z tego powodu że on, jego firmy mają wstręt nawet do zwracania
    wpłaconych kaucji. A tu proszę - 30GB za darmola...

    U mnie na jednej też już się kończy, ale mam jeszcze jedną do
    wykorzystania, nie, nie imienna. A tak swoją drogą, mimo szumnych
    reklam Plus to duży minus względem np. Play, jeżeli chodzi o prędkość
    transferu. Przynajmniej tu, w moim rejonie nie da się poprzez Aero2
    płynnie oglądać filmów, nawet w samym HD, które w Play chodzą jak ruska
    armia na defiladzie..

  • 5. Data: 2016-08-14 11:37:01
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-14 o 08:49, h...@g...com pisze:
    > Dla nowych.

    Dla "starych" też.. Dla wszystkich którzy dotychczas nie korzystali z
    żadnych innych promocji.

  • 6. Data: 2016-08-15 09:01:24
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Trybun has brought this to us :

    > Dla "starych" też.. Dla wszystkich którzy dotychczas nie korzystali z żadnych
    > innych promocji.

    ani z płatnych pakietów

  • 7. Data: 2016-08-15 09:07:19
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Trybun used his keyboard to write :

> [...]
    > moim rejonie nie da się poprzez Aero2 płynnie oglądać filmów, nawet w samym
    > HD, które w Play chodzą jak ruska armia na defiladzie..

    Pewnie kwestia lokalizacji, choć u mnie też na tym pakiecie Aero2
    chodzi bardzo słabo. Nawet wczytywanie stron to komunikat oczekiwanie,
    z video nie jest lepiej, nawet taki play chodzi dużo lepiej, dziwne

  • 8. Data: 2016-08-16 14:43:38
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-15 o 09:07, dizel pisze:
> [...]
    > chodzi bardzo słabo. Nawet wczytywanie stron to komunikat oczekiwanie,
    > z video nie jest lepiej, nawet taki play chodzi dużo lepiej, dziwne

    A może wcale nie dziwne... Może te reklamowe przechwałki nie maja
    pokrycia w faktach, i to wcale nie Plus ma najszybszy net mobilny w
    Polsce..?

  • 9. Data: 2016-08-16 14:44:56
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-15 o 09:01, dizel pisze:
    > Trybun has brought this to us :

    > ani z płatnych pakietów

    Fakt, ale zaiste - dziwny to warunek... Chyba faktycznie w tej promocji
    Żakowi chodzi o zapoznanie potencjalnych poaerowskich2 klientów z
    możliwościami sieci.

  • 10. Data: 2016-08-16 15:26:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 14:43:38 +0200, Trybun napisał(a):
    > A może wcale nie dziwne... Może te reklamowe przechwałki nie maja
    > pokrycia w faktach, i to wcale nie Plus ma najszybszy net mobilny w
    > Polsce..?

    Reklamowe przechwalki maja pokrycie - patrz badanie szybkosci
    internetu przez UKE.

    J.