  • 1. Data: 2016-08-11 21:12:45
    Temat: GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
    Od: z <...@...pl>

    Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)
    Wymagany jest nowszy android. Podobno też będzie płynniej działał.
    Dlatego walczę :-)

    Co bym nie próbował wgrywać przez CWM to zawsze wywala
    error .. (status 7)
    Edytowałem nawet skrypty usuwając linie wg poradnika i dalej (status 7)

    Potrafię Odinem wgrać soft oryginalny (już sukces)
    Potrafię wgrać nowszy CWM ale nie na stałe tylko uruchomiony z kartySD
    Przekopałem setki stron :-) i efekt ciągle ten sam

    Robiłem jakiegoś roota z poziomu systemu.

    Nie mogę znaleźć nowszego softu do wgrania przez Odina.
    Cyanogenmody są z rozszerzeniem zip. Do Odina się nie nadają

    Na serwerach pousuwane, ciężko coś znaleźć

    Mam coś uwalone?

  • 2. Data: 2016-08-12 05:00:42
    Temat: Re: Golasy S2 i9100 jak wgrać nowszego androjolopa?
    Od: you jump on top of my dick <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    z wrote:
    > Chciałbym
    > Wymagany jest
    > Co bym nie próbował
    > error ..
    > Edytowałem nawet
    > Potrafię
    > Potrafię

    guzik prawda!

    > Przekopałem setki stron

    trzeba orac!

    > Mam coś uwalone?

    napewno... to co w czaszce!

    tu! -> https://goo.gl/6lsnlt

  • 3. Data: 2016-08-12 06:43:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-12 o 05:00, you jump on top of my dick pisze:

    > tu! -> https://goo.gl/6lsnlt

    Dzięki za pomoc. Nie na temat bo to umiem i złośliwie po niemiecku :-)

    Pomogło to samo co robiłem wcześniej tylko że zadziałało za którymś
    razem ze starszą wersją Cyanogenmoda 09.
    Nadal pozostaje pytanie który soft jest najlepszy? na którym wszystko
    działa i płynnie.

    Jak na razie mam problem z Horizon.go na Slimie

  • 4. Data: 2016-08-12 08:51:08
    Temat: Re: GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-11 o 21:12, z pisze:
    > Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)
    > Wymagany jest nowszy android. Podobno też będzie płynniej działał.

    Mam w szafie jeszcze SGS2 i też zastanawiałem się czy nie dać czegoś
    szybszego ale co by tam nie robić to na pokemony i tak nie starczy mocy :)
    Ten telefon to już tylko do dzwonienia został.
    Jedynie gdzie możesz czegoś jeszcze szukać to XDA:

    http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-08-12 10:49:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Aug 2016 21:12:45 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)

    Przecież sgs2 miał oficjalny update ota do 4, po co kombinować?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-08-12 15:19:25
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.08.2016 10:49, Marek wrote:

    > Przecież sgs2 miał oficjalny update ota do 4, po co kombinować?

    Roznice robi chyba wersja po przecinku. Najnowsza oficjalna nie lapie sie.

  • 7. Data: 2016-08-12 20:13:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-12 o 15:19, atm pisze:
    > Roznice robi chyba wersja po przecinku. Najnowsza oficjalna nie lapie sie.

    Musi być 4.4...

    Jestem po kilku nowszych softach.
    Wrażenia: działają jeszcze gorzej niż oryginalny chociaż w sieci
    chwalili i jest dużo wodotrysków.
    Dokładniej przetestowałem jakiegoś Slima. Gubi wifi, aplikacje np. do
    radia internetowego się wywalają, dźwięk się potrafi przycinać, dłużej
    łapie gpsa.
    Pokemon Go nie mogę dalej zainstalować.
    Być może dlatego że to znowu kilku godzin nauki wymaga :-)

    Generalnie cienko to widzę. Mam tablet 7 calowy ale dość nieporęczny do
    tej gry a i tak wali komunikatem że sprzęt jest nieodpowiedni.
    Pewnie chodzi o rozdzielczość bo Android 4.4.4 ale znowu na Atomie aż
    się boję znowu jakiejś niekompatybilności :-)

    Pewnie zastanawiacie się po co to wszystko? :-)
    To jedyna gra która wyciąga potomka z domu i zmusza do wysiłku
    fizycznego. Muszę to docenić :-)

    Aktualnie testuję cm-11-20141115-SNAPSHOT-M12-i9100.zip
    Trzymajcie kciuki :-)

  • 8. Data: 2016-08-13 06:29:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-12 o 20:13, z pisze:

    > Aktualnie testuję cm-11-20141115-SNAPSHOT-M12-i9100.zip

    Jest dobrze :-)
    Wszystko działa. Chodzi dość płynnie.
    Jest postęp co do oryginału i pewnie więcej pamięci zostanie po wgraniu
    minimalnego pakietu aplikacji.
    Warto było. Jednak Androida da się używać ;-)
    Ciekawe czy uda mi się to samo z tabletem.

  • 9. Data: 2016-08-13 14:13:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-12 20:13, z wrote:

    > Pewnie zastanawiacie się po co to wszystko? :-)
    > To jedyna gra która wyciąga potomka z domu i zmusza do wysiłku
    > fizycznego. Muszę to docenić :-)

    co za czasy, aby gra w telefonie byla jedyną zachętą do ruchu ..... :)

    doceniam wręcz, że mój potomek (15lat) chętnie idzie sam na rower, na
    skatepark z hulajnogą, na wspinaczkę skałkową do hali a jak mu powiem,
    że jadę nad jezioro na dechę to też chętnie pojedzie (do tego, że
    specjalnie dokupiłem drugi komplet do winsurfingu), z nartami podobnie
    (wdrażam go od roku w skitury).

    Może czas na zdyscyplinowanie małego do ruchu wspólnymi wyprawami ...
    gdziekolwiek?
    :-D

  • 10. Data: 2016-08-13 18:51:36

    W dniu 2016-08-13 o 14:13, AL pisze:

    > co za czasy, aby gra w telefonie byla jedyną zachętą do ruchu ..... :)

    Jeszcze raz przeczytaj ale ze zrozumieniem zdanie które komentujesz :-)