  • 1. Data: 2013-04-18 20:44:38
    Temat: Propozycje cenowe na infolinii nc+
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Czytam w necie, ze w ostatnich dniach zaczęła się istna dyskryminacja
    cenowa, oczywście po cichu. Na infolinii byłym abonentom nki proponują o
    wiele niższe ceny za pakiety nc+ niż dla byłych cyfrowiczów.
    Podzielcie się informacjami jakie dostaliście lub wytargowaliście oferty,
    pomoże to w negocjacjach wielu innym, którzy chcą pozostać w nc+.
    Kuba

  • 2. Data: 2013-04-19 11:07:58
    Temat: Re: Propozycje cenowe na infolinii nc+
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2013-04-18 20:44, Kuba pisze:
    > Czytam w necie, ze w ostatnich dniach zaczęła się istna dyskryminacja
    > cenowa, oczywście po cichu. Na infolinii byłym abonentom nki proponują o
    > wiele niższe ceny za pakiety nc+ niż dla byłych cyfrowiczów.

    Następny spisek żydo-masonerii

    > Podzielcie się informacjami jakie dostaliście lub wytargowaliście
    > oferty, pomoże to w negocjacjach wielu innym, którzy chcą pozostać w nc+.

    Z tego co wiem to oferta jest wspólna i identyczna, Różnice jak są to
    nie przebiegają wzdłuż granicy n-ka - cyfra, tylko zależą od dobrej woli
    konsultanta, z którym się rozmawia. No i jeśli były abo c+ chce mieć
    dostęp do wszystkich usług (np. nc+go) to musi zmienić tuner na adb
    (turbo albo mediabox).