  • 1. Data: 2009-04-14 19:29:41
    Temat: Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    czy ktos z szanownych grupowiczow moze obejrzec zoltego Goldasa, stojacego u
    Adammotocykle na Opolskiej/Jesionowej? Jest wystawiony na allegro tu:

    http://tinyurl.com/c77mdo

    Mam do Pyrlandii ponad 350 w jedna strone i bede bardzo zobowiazany, jesli
    ktos z doswiadczeniem moglby rzucic okiem na ten egzemplarz. Prosze o
    kontakt na maila, GG 4473297 lub kom. 600 958 882.

    Uprzedzajac wszystkich zlosliwcow i przesmiewcow, nie - to nie jest moto dla
    mnie, ale dla dobrego znajomego, ktoremu chce pomoc.

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2009-04-14 21:03:48
    Temat: Re: Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Plissken wydusił z siebie te słowy:

    (...)

    Z mojej strony moge Ci powiedzieć, ze to solidna firma. Nie mają najlepszych
    cen na swiecie - ale kupując u nich, jesli mówią, ze bezwypadkowy i jesli
    mówią, ze nie kręcony licznik - to tak wlasnie jest.
    Papiery dają jakie trzeba, motorki są w stanie takim - w jakim są
    przedstawione przez obsługe.
    Sam u nich jedno moto kupowałem, poza tym znam jednego jegomościa
    współpracującego z Adammotocykle.

    Goldasa nie widzialem, ale sprzeający jest solidny.

    ps. i chętnie bierze zakupione u niego motocykle w rozliczeniu, jesli
    przychodzi czas na zmiane.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 3. Data: 2009-04-15 06:27:42
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Plissken pisze:
> [...]
    > jesli ktos z doswiadczeniem moglby rzucic okiem na ten egzemplarz.
    > Prosze o kontakt na maila, GG 4473297 lub kom. 600 958 882.

    Ja rozumiem nawrocic sie na motocykle - ale zeby od razu
    na takiego mastodonta ?

    Po FZ6 to bedzie diametralna przesiadka :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 4. Data: 2009-04-15 07:36:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Sam u nich jedno moto kupowałem, poza tym znam jednego jegomościa
    > współpracującego z Adammotocykle.

    To go popros zeby kupili sobie na firme slownik ortograficzny :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-15 07:45:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > To go popros zeby kupili sobie na firme slownik ortograficzny :)

    Wot jusnet pełną gębą.
    Jak sie nie ma do czego przyczepić merytorycznie .. to zawsze sie coś
    znajdzie, choćby ortografia.

    :P

  • 6. Data: 2009-04-15 07:48:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Wot jusnet pełną gębą.
    > Jak sie nie ma do czego przyczepić merytorycznie .. to zawsze sie coś
    > znajdzie, choćby ortografia.

    Ale widziales to ogloszenie ? Niby powazna firma, ciaga z usa motury za
    ciezkie pieniadze a ogloszenie sklecone jakby je pisal 8 latek. To takie
    troche zenujace, nie uwazasz ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-04-15 08:11:12
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:
    > Niby powazna firma, ciaga z usa motury za
    > ciezkie pieniadze a ogloszenie sklecone jakby je pisal 8 latek. To takie
    > troche zenujace, nie uwazasz ?

    tia...
    "orginalny przebieg 20000 Mph"
    żenua

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-04-15 08:17:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > "orginalny przebieg 20000 Mph"
    > żenua

    NO mnie akurat wywrocily na plecy "gumole". To takie dorosle Gumisie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-15 08:21:30
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > tia...
    > "orginalny przebieg 20000 Mph"
    > żenua

    No co Ty? To przeciez bardzo oryginalne jezeli goldas przebiega 20000
    mil w godzine, nie?

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 10. Data: 2009-04-15 08:36:27
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > NO mnie akurat wywrocily na plecy "gumole". To takie dorosle Gumisie ?

    Ty, no przestac:) starzy motorzysci tak własnie mówia ;)

    Spotkałam sie z Ty milion razy;) jakos tak mniej kanciato brzmi ;)

    E.