  • 1. Data: 2009-04-14 20:12:44
    Temat: pompa sprzęgła -tech problem hayabusa
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    witam

    mam problem, wycieka mi płyn hamulcowy z cylinderka sprzęgła, baaardzo
    powoli, pół zbiorniczka na 3-4mc.
    budowa tego jest bardzo prosta-tłok, cylinder ,na tłoku pierscień w
    postaci gumowej uszczelki no i sprężyna w środku, wydawało się z
    początku że wymienię ową gumową uszczelkę i po sprawie, okazało się
    że cylinder nie ma powierzchni równej a jest wyczuwalne wgłębienie, w
    miejscu gdzie pracowała uszczelka?,
    zmiana uszczelki nie pomoże, chyba że na większą, ale wtedy jest
    ryzyko że się będzie blokować i nie wysprzęglać dokładnie,
    inne rozwiązanie to ten pręcik - wysprzęglik dać dłuższy i wtedy tłok
    będzie głębiej w cylindrze i uszczelka nie bedzie dochodziła do tego
    rowka i przepuszczała, po takiej zmianie zmniejszy się ogólna
    pojemność układu - co w związku z tym może się stać?
    kolejne rozwiązanie to dać na frezarkę i nabić tuleje do odpowiedniego
    rozmiaru.
    straszenie mnie dziwi że tak bardzo kawałek materiału mógł się
    zużyć...

    ktoś ma jakieś podobne doświadczenia?

    --
    wiadro

  • 2. Data: 2009-04-15 07:47:59
    Temat: Re: pompa sprzęgła -tech problem hayabusa
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WIADRO pisze:
    > witam
    >
    > mam problem, wycieka mi płyn hamulcowy z cylinderka sprzęgła, [...]
    > ktoś ma jakieś podobne doświadczenia?

    tia... wymiana pompki (czy jak to tam się zowie..?)

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-04-15 08:20:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    WIADRO pisze:

    > ktoś ma jakieś podobne doświadczenia?

    Mialem taki przypadek w tylnej pompie hamulcowej Intrudera 1400.
    Cylinderek sie wytarl w jednym miejscu i puszczal. Pomogla wymiana calej
    pompy bo regeneracja tego jest tak troche bez sensu. Dawniej szlifowalo
    sie cylindry w pompach od Malucha czy Kredensa i kupowalo nadwymiarowe,
    rzemieslnicze tloczyska. Teraz nikt normalny juz tego nie robi.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-15 14:06:27
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 14 Kwi, 22:12, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > witam
    >
    > mam problem, wycieka mi płyn hamulcowy z cylinderka sprzęgła, baaardzo
    > powoli, pół zbiorniczka na 3-4mc.

    Potwierdzam zdanie innych. Miałem to samo w B12. Zaczęło cieknąć, nie
    ma sensu naprawiać, zwłaszcza, że nowa pompka to nieduży koszt.

    Jarecki

  • 5. Data: 2009-04-15 18:02:11
    Od: a...@s...pl

> [...]
    > witam
    >
    > mam problem, wycieka mi płyn hamulcowy z cylinderka sprzęgła, baaardzo

    Cze,
    miałem to samo ale po wymianie uszczelki już jest OK. To tyle co mogę
    pomóc czyli prawie nic. Powodzenia i 3mam kciuki!
    Pzdr!
    AD
    GSX1300R
    Middle Coast czyli Gdańsk

    PS A-HA Średnio wspominam to moje podejście serwisowe bo podczas
    wymiany tejże uszczelki dźgnąłem się głęboko sam siebie w kolano jak
    ostatnia fujara ale to nie na temat :-) To opowieść do ogniska. Czyli
    uwaga na ostre noże podczas serwisowania!

  • 6. Data: 2009-04-16 03:04:16
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > tia... wymiana pompki (czy jak to tam się zowie..?)

    poprawili/wzmocnili ten element już, czy za pare km, znów trzeba
    będzie wymienić?

    --
    wiadro

  • 7. Data: 2009-04-16 05:22:10
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***WIADRO pisze:
    mam problem, wycieka mi płyn hamulcowy z cylinderka sprzęgła, [...] ktoś ma
    jakieś podobne doświadczenia?

    Mialem w FZR, pomogla wizyta w Agromie - dawnym GS-ie i zakup uszczelniacza
    wysprzeglika od Bizona ma on forme gumowego kapsla...dzialalo az do
    sprzedazy.

    Tytus

    P.S. Nie wiem dlaczego przedmowcy pisza o pompie skoro cieknie silownik???

  • 8. Data: 2009-04-16 07:09:53
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WIADRO pisze:

    > poprawili/wzmocnili ten element już, czy za pare km, znów trzeba
    > będzie wymienić?

    Nie wiem - całkiem niedawno to się stało, kkm to ja mam stosunkowo mało
    nawinięte, może to raczej kwestia czasu (5 lat)? Bo jakoś tak bardziej
    po dłuższym staniu stwierdzono, niż po wyprawie 5 kkm...

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-04-16 19:32:38
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    WIADRO pisze:
    [cut]
    > ktoś ma jakieś podobne doświadczenia?

    Tak, lalo mi z wysprzeglika tak ,ze na 10kkm i to w dodatku w czasie
    wyjazdu urlopowego zuzylem 0,25l dot4. Rada jest taka wymienic wszystkie
    gumki w wysprzegliku na nowe, najlepiej oryginalne Suzuki
    gdyz zamienniki nie dzialaja, znaczy dzialaly zajebiscie krotko.

    jedna 23163-06B00
    druga 09285-06015

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2009-04-17 07:19:46
    Od: WIADRO <w...@g...com>

> [...]
    > gumki w wysprzegliku na nowe, najlepiej oryginalne Suzuki
    > gdyz zamienniki nie dzialaja, znaczy dzialaly zajebiscie krotko.

    jedna jest w na tłoczku, a druga - o którą ci chodzi?? gdzie ona?
    i w którym serwisie najlepiej zamówić?