  • 1. Data: 2013-02-11 14:20:32
    Temat: T-mobile roczna ważność płatna
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Od marca w timobajlu roczna ważność konta kosztuje
    3 zł miesięcznie (ciekawe, czy debet można zrobić).

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-roczna-w
    aznosc-konta-od-marca-bedzie-platna,2,3,27484.html

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2013-02-11 14:32:53
    Temat: Re: T-mobile roczna ważność płatna
    Od: s...@g...com

    >(ciekawe, czy debet można zrobić).

    coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
    Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

  • 3. Data: 2013-02-11 14:47:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
    > Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie
    > retoryczne)

    Jakość obsługi klienta, poza tym chyba nic więcej :)

  • 4. Data: 2013-02-11 15:21:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
    >Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością?
    >(pytanie retoryczne)

    Nie calkiem retoryczne ... juz wypowiedzenie napisalem, juz mialem
    wyslac ... a oni mi podwojne doladowanie zrobili (promocja dla
    wybranych).
    Wiec maja 300 zl spokoju ...

    Za rok jak rozumiem pulapka - skorzystanie z promocji wylacza roczna
    waznosc konta, a po wlaczeniu trzeba bedzie placic.
    Ale to i tak moze sie oplacac, skoro pojdzie z podwojnego ..

    J.

  • 5. Data: 2013-02-11 15:34:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 11 Feb 2013 13:20:32 +0000 (UTC), Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> wrote:

    >Od marca w timobajlu roczna ważność konta kosztuje
    >3 zł miesięcznie (ciekawe, czy debet można zrobić).
    >
    >http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-roczna-
    waznosc-konta-od-marca-bedzie-platna,2,3,27484.html

    Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz.
    Przecież to śmiech na sali, roczna ważność konta 3pln/miesiąc +
    kilkukrotne sprawdzenie konta 4gr za każde wychodzi około 5pln tylko
    za to że się telefon posiada.
    Przecież w innych sieciach roczna ważność konta i sprawdzanie konta
    jest za darmo przynajmniej na dzień dzisiejszy więc nie wiem z czego
    tu się cieszyć.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-02-11 16:20:08
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Chris
    z dnia: 2013-02-11 14:47:

    > Jakość obsługi klienta
    hehehe... przepraszam co? :]

    Paweł

  • 7. Data: 2013-02-11 17:08:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w
> [...]
    >Przecież w innych sieciach roczna ważność konta i sprawdzanie konta
    >jest za darmo przynajmniej na dzień dzisiejszy więc nie wiem z czego

    Poczekamy, zobaczymy, byc moze przychody spadly na tyle, ze i inne
    sieci pojda za przykladem i beda sie z tego powolutku wycofywac.

    A potem ktos odkryje ze to dobry sposob na przyciagniecie klientow i
    wprowadzi, a za nim inni wprowadza :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-02-11 17:27:49
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:kfar70$pjm$1@node2.news.atman.pl...
    > Od marca w timobajlu roczna ważność konta kosztuje
    > 3 zł miesięcznie (ciekawe, czy debet można zrobić).
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-roczna-w
    aznosc-konta-od-marca-bedzie-platna,2,3,27484.html

    1. wprowadzili płatne sprawdzanie stanu
    2. wprowadzili roczną ważność konta, a teraz i to płatne

    czy ktoś normalny u nich zostanie?!

    erator/

  • 9. Data: 2013-02-11 19:03:53
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
    > Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

    Jeśli nie pozostajesz w okowach abonamentu to rozważ Virgin Mobile.
    Muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskoczyli podczas przenosin - nie
    umieściłem gdzieś na ichnim formularzu jednego podpisu, zadzwonili do
    mnie, zapytali, na który adres przesłać umowę do ponownego podpisania
    (domowy czy korespondencyjny), przesłali umowę, poinformowali o nowym
    terminie przeniesienia i przenieśli. Ale tu akurat obsuwa - telefon nie
    działał 1 dobę.
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2013-02-11 19:15:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > Przecież w innych sieciach roczna ważność konta i sprawdzanie konta
    > jest za darmo przynajmniej na dzień dzisiejszy więc nie wiem z czego

    Z tego, co piszą w Telepolis, to wynika, że można trochę pokombinować.
    Aktywujesz usługę, biorą ci z konta 5 zł i przedłużają na rok. Wyłączasz
    usługę i do następnego roku nic nie płacisz. Całą procedurę trzeba przed
    upływem roku powtórzyć.

    Ale i tak jest to kuriozalne zdzierstwo. Zepsuli tym zupełnie
    przyzwoitego w pewnych warunkach Heyaha.
    --
    Grzexs