  • 1. Data: 2009-02-01 20:05:12
    Temat: Prośba o poradę - 2 telewizory do wyboru
    Od: Padre <P...@n...net>

    Wiem, że co nagle to po diable ale właśnie znalazłem sie w sytuacji
    wymagającej szybkiego decydowania. Jutro rano muszę dokonać wyboru
    między telewizorami LG 42PG200R i Panasonic TH-37PV80. Obie plazmy, mam
    jeszcze do wyboru kilka LCD ale te jednym ruchem skreślam bo najbliższe
    kilka lat to jednak dominacja SD szczególnie że sport mnie nie
    interesuje a BR nie mam zamiaru kupować jeszcze długo długo, no
    przynajmniej do czasu kiedy płyty BR będą dołączane do czasopism :)
    Domyślam sie że Panasonic to pewniak ale o plazmach LG nie wiem nic a tu
    5 cali więcej a lubię duży ekran nawet SD bom trochę ślepy i dupa mnie
    boli od oglądania 29" CRT z krzesła metr przed kineskopem :) Czasu na
    myślenie nie mam bo sponsor bierze jutro parę sprzętów na kredyt i
    telewizor musi być dopisany do umowy a po jutrze będzie po ptokach :)

  • 2. Data: 2009-02-01 20:31:37
    Temat: Re: Prośba o poradę - 2 telewizory do wyboru
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam bo sponsor bierze jutro parę sprzętów na kredyt i telewizor musi
    > być dopisany do umowy a po jutrze będzie po ptokach :)

    Bierz LG, te niby 5" to nic, ale da sie wyraznie odczuc.
    Mam porównanie, 32" to wogole malenstwo, 37" to min., 42" to optimum, 50-52"
    w sam raz,
    a ... 65" to wypas ;)

    RoB

  • 3. Data: 2009-02-01 20:42:05
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 1 Feb 2009 21:31:37 +0100, "RoB" <r...@g...pl> wrote:

    >Bierz LG, te niby 5" to nic, ale da sie wyraznie odczuc.
    >Mam porównanie, 32" to wogole malenstwo, 37" to min., 42" to optimum, 50-52"
    >w sam raz,

    Co to w takim razie znaczy "optimum" i "w sam raz"?...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2009-02-01 22:08:12
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Czasu na
    > myślenie nie mam bo sponsor bierze jutro parę sprzętów na kredyt i
    > telewizor musi być dopisany do umowy a po jutrze będzie po ptokach :)

    NO to masz wybor: wielkosc, albo jakosc.Niestety to juz sam musisz sie
    zdecydowac co wolisz.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-02-02 06:30:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Maciej Bojko napisał:

    > Co to w takim razie znaczy "optimum" i "w sam raz"?...

    LG to najgorsze rozwiązanie

  • 6. Data: 2009-02-02 07:30:55
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > między telewizorami LG 42PG200R i Panasonic TH-37PV80. Obie plazmy, mam

    porónujesz 37 i 42 cale
    kup za 2000 Panasonica o takim symbolu ale z 42 na przodzie i będzie
    kompromis
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2009-02-02 16:23:08
    Od: Padre <P...@n...net>

    glang pisze:

    > porónujesz 37 i 42 cale
    > kup za 2000 Panasonica o takim symbolu ale z 42 na przodzie i będzie
    > kompromis
    > pzdr
    > GL
    No i tak zrobiłem :) był 145zł droższy od 37" :)

  • 8. Data: 2009-02-02 18:32:04
    Temat: Odp: Prośba o poradę - 2 telewizory do wyboru
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > No i tak zrobiłem :) był 145zł droższy od 37" :)

    tzn. ile kosztował i gdzie ?

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-02-02 19:18:53
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Co to w takim razie znaczy "optimum" i "w sam raz"?...

    Z odległości 1m to poczujesz się jak w I rzędzie w kinie. Kark po 2h będzie
    Cię bolał od kręcenia głową, a jak będzie nudny program to kwadraty na
    ekranie będziesz mógł liczyć.

    *piotr'ek*

  • 10. Data: 2009-02-02 19:44:37
    Od: Padre <P...@n...net>