  • 1. Data: 2022-08-26 17:40:41
    Temat: Prosty rejestrator temperatury - tylko DIY?
    Od: Bad Worm <b...@p...pl>

    Cześć!

    Mam zapotrzebowanie na prosty rejestrator temperatury: zakres pomiarowy -20
    do +40, dokładność 1 stopnia Celsjusza w zupełności wystarczy,
    rozdzielczość powiedzmy 0,25 stopnia, rejestracja wartości temperatury oraz
    daty/godziny pomiaru do pamięci nieulotnej o pojemności mieszczącej około
    10000 rekordów, zasilanie z baterii litowej typu 2032, pozwalającej na
    rejestrację przez około miesiąc (przy założeniu 1 pomiaru co 5 minut),
    wielkość powiedzmy pudełka zapałek, może być bez obudowy, gołe PCB.
    Generalnie, poza dwoma ostatnimi warunkami, to coś w rodzaju pastylek
    iButton. Byłem pewien, że coś takiego bez problemu znajdę u chińczyków, ale
    jest delikatnie mówiąc posucha. Czy faktycznie zostaje wziąć jakiegoś
    małego procka, dodać czujnik temperatury oraz zewnętrzną pamięć EEPROM i
    samemu coś takiego wyrzeźbić?
    www.kolejnafoto.pl

  • 2. Data: 2022-08-26 17:59:32
    Temat: Re: Prosty rejestrator temperatury - tylko DIY?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/08/2022 17:40, Bad Worm wrote:0> rejestrację przez około miesiąc
    (przy założeniu 1 pomiaru co 5 minut)

    Musi być autonomiczny?

  • 3. Data: 2022-08-26 18:15:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.08.2022 o 17:40, Bad Worm pisze:
> [...]
    > jest delikatnie mówiąc posucha. Czy faktycznie zostaje wziąć jakiegoś
    > małego procka, dodać czujnik temperatury oraz zewnętrzną pamięć EEPROM i

    Ale że na Alledrogo nie ma?
    https://allegro.pl/listing?string=rejestrator%20temp
    eratury

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2022-08-26 20:41:06
    Od: KLoSS <n...@a...com.pl>

> [...]
    > jest delikatnie mówiąc posucha. Czy faktycznie zostaje wziąć jakiegoś
    > małego procka, dodać czujnik temperatury oraz zewnętrzną pamięć EEPROM i

    Coś tam się znajdzie:
    https://pl.aliexpress.com/item/1005004437843321.html
    https://pl.aliexpress.com/item/1005003175672952.html

    tylko piszą, że jednorazowy.
    Jest szansa, że da się to rozebrać i wymienić baterię.

    A tu (wygląda podobnie ale 2x droższy)
    https://www.conrad.pl/p/rejestrator-temperatury-lasc
    ar-electronics-el-cc-1-001-1427095

    "Rejestratory danych serii EL-CC-1 firmy Lascar są urządzeniami
    wielokrotnego użytku"

    ale FAQ na stronie
    EL-CC-1 / EL-CC-2 / EL-PDF-1 - The batteries are not replaceable.

    Ale faktycznie poza ww. rodzaju posucha.

    --
    KLoSS

  • 5. Data: 2022-08-27 08:51:22
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 27.08.2022 o 08:17, titanus pisze:
    [...]
    > Może dziwne pytanie, ale skąd wiadomo że 0 stopni Celsjusza w
    > takim sprzęcie to 0 stopni Celsjusza?

    To się kalibruje. I to wcale nie jest takie proste. Była tu już dyskusja
    na ten temat.

    P.P.

  • 6. Data: 2022-08-28 17:23:18
    Od: Bad Worm <b...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2022 20:41:06 +0200, KLoSS napisał(a):

    > Ale faktycznie poza ww. rodzaju posucha.

    No niestety. Myślałem o czymś tego rodzaju:
    https://allegro.pl/oferta/inode-care-sensor-t-czujni
    k-temperatury-si7055-11485220152
    ale bez Bluetooth.

    Aktualnie w ogóle jest problem z dostępnością czujników temperatury z tej
    rodziny - wszędzie terminy dostawy na 2023...
    www.kolejnafoto.pl

  • 7. Data: 2022-09-05 07:47:35
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    Cześć.
    Zobacz na EasyLog, był o ofercie TME swego czasu.
    Używam EL-SIE-6+ z powodzeniem i jestem z niego mega zadowolony.
    Niestety cenne bydlę :(

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. już nie bywasz w okolicy?

  • 8. Data: 2022-09-05 07:49:41
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    O, teraz to się Lascar nazywa, ale podrożało :(
    Miłego.
    Irek.N.