  • 1. Data: 2010-03-04 11:22:32
    Temat: Protel 98, power planes, via itp....
    Od: Kamil <l...@g...com>

    Mam pytanie, na które do tej pory nie znalazłem rozwiązania:

    mam Protel 98 SP3,
    1. jak zmusić Protela aby łączył through-hole via z power planem?
    2. w jaki sposób zmusić aby można było zdefiniować kilka power planów
    z tym samym netem?

    ad.1) rozwiązaniem jest zamiana via na pad, choc nie podoba mi się bo
    wolałbym mieć via a nie pady
    ad.2) zauważyłem zależność, że jak mam kilka power planów z tym samym
    netem to łączy pady do ostatniego power plena, ale wystarczy założyć
    jajkieś spli-plany, to w tym przypadku łączy zawsze do pierwszego ( na
    pierwszym z brzegu powerplanie) , ciekawe.

    Dzieki za jakąkolwiek pomoc, choć nie za bardzo na to liczę, wydaje mi
    się, że tylko przesiadka na altium rozwiąże sprawę (sprawdzałem to),
    no ale nie stać mnie na altium w tej chwili.