  • 1. Data: 2012-11-29 08:26:04
    Temat: Pruszkow>Katowice wieczorem
    Od: <l...@i...pl>

    Lepiej A2>Strykow>Lodz>Katowice
    czy
    Gierkowka?

  • 2. Data: 2012-11-29 08:40:42
    Temat: Re: Pruszkow>Katowice wieczorem
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 08:26:04 +0100, l...@i...pl napisał(a):

    > Lepiej A2>Strykow>Lodz>Katowice
    > czy
    > Gierkowka?

    Gierkówka. S8-kę od Radziejowic do Piotrkowa jest już skończona.

  • 3. Data: 2012-11-29 10:10:29
    Od: <a...@i...pl>

    Użytkownik "Kapibara" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Gierkówka. S8-kę od Radziejowic do Piotrkowa jest już skończona.

    W obie strony?
    To musi byc jakis podstep!
    Albo foto co 1000m albo jezdza z rejestratrami i kasuja.

  • 4. Data: 2012-11-29 10:14:02
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej A2>Strykow>Lodz>Katowice
    > czy
    > Gierkowka?

    A2>DK50>DK8>S8>A1>DK1
    Jest już obwodnica Żyrardowa, więc pierwszy ewentualny korek mógłby być w
    Częstochowie.

  • 5. Data: 2012-11-29 10:51:39
    Od: <a...@i...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:50b72748$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A2>DK50>DK8>S8>A1>DK1
    > Jest już obwodnica Żyrardowa, więc pierwszy ewentualny korek mógłby być w
    > Częstochowie.

    Jak jeszcze napiszecie ze Wiskitki otwarte to uwierze ze sie Donald
    sandazami przejal

  • 6. Data: 2012-11-29 12:07:59
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-11-29 10:51, a...@i...pl pisze:
    > U?ytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:50b72748$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak jeszcze napiszecie ze Wiskitki otwarte to uwierze ze sie Donald
    > sandazami przejal

    Otwarte.
    Długi jeszcze prapraprawnuki będą spłacać...
    T.

  • 7. Data: 2012-11-29 12:13:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-29 12:07, T. wrote:

    > Długi jeszcze prapraprawnuki będą spłacać...

    "taki mamy kraj jaki potrafimy zrobic, oddaj czesc wodzowi, niech zyje
    Kononowicz"

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2012-11-29 12:15:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Otwarte.
    > Długi jeszcze prapraprawnuki będą spłacać...
    > T.

    Czy otwarte czy zamkniete mohery zawsze maja na co pluc.

  • 9. Data: 2012-11-29 13:11:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-11-29 10:10, *a...@i...pl* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > W obie strony?
    > To musi byc jakis podstep!
    > Albo foto co 1000m albo jezdza z rejestratrami i kasuja.

    Tutaj:
    http://mapa.targeo.pl/,20,19.9192700,51.5204200?l=e5
    197accbb45302e
    często stoją z laserem
    Poza tym spokojnie się da jechać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2012-11-29 20:52:16
    Od: <a...@i...pl>

    [...]>> Otwarte.

    > Czy otwarte czy zamkniete mohery zawsze maja na co pluc.

    Czy otwarte czy zamkniete i tak po terminie zatem czy moher czy nie powod do
    narzeknia jest.
    Jesli zwrocenie na nieterminowość jes dla Cibie pluciem to nie wiem jakbyś
    nazwał to gdybyś po mordzie od kogoś dostał ..... leleczko