  • 1. Data: 2012-11-29 12:35:22
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    29 Nov 2012 11:27:22 GMT, tÎż

    > Wreszcie jakiś bat na piratów drogowych!

    Oj, to na mnie. Ale jakoś to przeżyję i nawet płakać nie będę. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 2. Data: 2012-11-29 12:48:31
    Od: tÎż

    Myjk wrote:

    > Oj, to na mnie. Ale jakoś to przeżyję i nawet płakać nie będę. :P

    Pewnie już Ci zrobił fotkę. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-11-29 12:50:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    29 Nov 2012 11:48:31 GMT, tÎż

    > Pewnie już Ci zrobił fotkę. :>

    Bez przesady. Teraz wpaść na radar
    to trzeba być sierotą do kwadratu. :P

    Poza tym można falbanki zamontować. ;D

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-11-29 12:59:53
    Od: tÎż

    Myjk wrote:

    > Bez przesady. Teraz wpaść na radar
    > to trzeba być sierotą do kwadratu. :P

    Ja wpadłem na jeden, ale był jeszcze wyłączony. :D Na moje
    usprawiedliwienie dodam, że trochę śpiący byłem i jechałem jakby w
    półśnie. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-11-29 13:37:51
    Od: isn't he? <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-29 12:59, t? pisze:

    > Ja wpadłem na jeden, ale był jeszcze wyłączony. :D Na moje
    > usprawiedliwienie dodam, że trochę śpiący byłem i jechałem jakby w
    > półśnie. :)

    "Niech pan go nie słucha, po pijaku zawsze gada głupoty".

    --
    isn't he?