  • 1. Data: 2009-03-24 19:21:50
    Temat: Przedłużenie umowy w Erze - czy to możliwe
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Dzisiaj ojciec był w punkcie Ery bo chciał zrezygnować i przenieść się do
    innej sieci i oczywiście został tak zakręcony, że zgodził się na ich
    warunki, bo niby lepsze niż u konkurencji.
    No właśnie, dostał jakiś abonament za 65 zł i niby w tym abonamencie ma mieć
    aż 220 minut do wszystkich. Z tego co ja widzę na stronie Ery to w takim abo
    jest 120 minut. Czy jest możliwe by dla zatrzymania klienta dołożono mu te
    100 minut czy tez jak 2 lata temu został oszukany przez sprzedawcę?

  • 2. Data: 2009-03-24 19:25:05
    Temat: Re: Przedłużenie umowy w Erze - czy to możliwe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Boombastic pisze:
> [...]
    > takim abo jest 120 minut. Czy jest możliwe by dla zatrzymania klienta
    > dołożono mu te 100 minut czy tez jak 2 lata temu został oszukany przez

    Wszystko jest możliwe, niech zobaczy co jest w regulaminie promocji,
    który dostał, w umowie, tylko to jest wiążące, a nie jakieś teksty na
    stronie.

    Inna sprawa, że abonament ten daje 29 groszy za minutę, niektóre
    oferty na kartę są lepsze i bardziej elastyczne, a przede wszystkim nie
    ma sztywnych cen przez 2 lata, no chyba że tata przedkłada "telefon za
    złotówkę" nad ceną rozmów.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-03-24 19:34:38
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Wszystko jest możliwe, niech zobaczy co jest w regulaminie promocji,
    > który dostał, w umowie, tylko to jest wiążące, a nie jakieś teksty na
    > stronie.

    Jutro go pomęczę o papiery, ale ze względu na odległość i jego wiek nie
    będzie to łatwe.

> [...]
    > na kartę są lepsze i bardziej elastyczne, a przede wszystkim nie ma
    > sztywnych cen przez 2 lata, no chyba że tata przedkłada "telefon za

    Jeśli w ogóle to prawda. Ale poza pakietem minut już ma ceny 59 gr i do Play
    za 72 gr., więc jak przekroczy limit to już jest kiepsko. No i dodatkowo
    sporo osób do niego dzwoni, więc u pewnej konkurencyjnej sieci dostawałby
    dodatkowe minuty.
    Ale tak to już jest ze starszymi ludzmi że są podatni na sugestie
    sprzedawców. Śmieszą mnie teksty typu bo u nas jest bardzo duży wybór
    telefonów i wcisnęli mu Nokię 6500 slide, a ja sugerowałem Nokie 3120
    classic której akurat nie ma w Erze.

  • 4. Data: 2009-03-24 20:12:58
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Boombastic napisał:
> [...]
    > takim abo jest 120 minut. Czy jest możliwe by dla zatrzymania klienta
    > dołożono mu te 100 minut czy tez jak 2 lata temu został oszukany przez
    Zobacz tu
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/aboname
    nt/obniz_koszty

    Nie 65 zł tylko 70zł abo ale bez nowego tel. Pewnie to mu dali.

  • 5. Data: 2009-03-24 21:13:42
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz tu
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/aboname
    nt/obniz_koszty

    > Nie 65 zł tylko 70zł abo ale bez nowego tel. Pewnie to mu dali.

    Ale telefon także dostał (znaczy się kupił po obniżonej cenie) :-)
    Ale oferta być może jest możliwa.

  • 6. Data: 2009-03-25 12:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    wiadomości news:49c93282$0$29389$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > możliwe by dla zatrzymania klienta dołożono mu te 100 minut czy
    > tez jak 2 lata temu został oszukany przez sprzedawcę?

    Dwa lata temu bylo dwa lata temu, a teraz jest teraz.

    Przy czym dwa lata temu za te kwote mogles dostac np 100minut do
    Ery plus 80 do wszystkich i jeszcze telefon po znizkowej cenie bez
    zadnej laski.

    J.

  • 7. Data: 2009-03-25 16:48:03
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 24 marzec (wtorek),
    znalazłem donos TW *Boombastic*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > więc u pewnej konkurencyjnej sieci dostawałby
    > dodatkowe minuty.

    Czy to jeszcze istnieje? Coś mi się obiło o uszy/oczy że już dla nowych
    klientów nie ma takiej opcji.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 8. Data: 2009-04-06 15:42:45
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Boombastic pisze:
> [...]
    > takim abo jest 120 minut. Czy jest możliwe by dla zatrzymania klienta
    > dołożono mu te 100 minut czy tez jak 2 lata temu został oszukany przez

    Oczywiście, że możliwe. Dlatego zawsze trzeba się targować jako stały
    klient. :)