  • 1. Data: 2009-03-24 19:59:26
    Temat: Wybór telefonu - k800i czy n73?
    Od: "Dorczenzo" <d...@o...pl>

    Witam wszystkich :)
    Niedawno stwierdziłem, że przyda się zmiana starego telefonu na nowy.
    Stanąłem przed wyborem pomiędzy Sony Ericssonem k800i a Nokią n73. Inne
    telefony nie wchodzą niestety w grę. Zależy mi na symbianie, który posiada
    n73 ale również na szybkości działania, gdzie k800i wypada chyba lepiej.
    Prosiłbym o porównanie tych telefonów, najlepiej przez osoby, które miały
    styczność z obydwoma modelami. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam, Dorczenzo

  • 2. Data: 2009-03-24 21:19:25
    Temat: Re: Wybór telefonu - k800i czy n73?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Dorczenzo pisze:
> [...]
    > Prosiłbym o porównanie tych telefonów, najlepiej przez osoby, które miały
    > styczność z obydwoma modelami. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Trudno będzie porównać te dwa modele bo to różne segmenty rynku.
    Ogólnie seria N do trafionych nie należy, a w K800 potrafi joy paść,
    więc poszukaj na różnego typu forach opinii większej ilości userów bo
    tutaj tylko kilka słów od kilku osób znajdziesz.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-03-24 22:26:45
    Od: "Dorczenzo" <d...@o...pl>

    Flo pisze:
> [...]
    > poszukaj na różnego typu forach opinii większej ilości userów bo tutaj
    > tylko kilka słów od kilku osób znajdziesz.

    Odpowiedzi szukałem na innych forach dotyczących telefonów komórkowych
    jednak zależy mi na jak największej ilości rad i opini :)

    Czy w Nokii joystick też potrafi się zepsuć? I jak według Was sprawują się
    aparaty w tych telefonach?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-03-25 03:57:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Dorczenzo pisze:

> [...]
    > jednak zależy mi na jak największej ilości rad i opini :)
    >
    > Czy w Nokii joystick też potrafi się zepsuć? I jak według Was sprawują się

    Sam używam k800i i znam kilka osób, które go też używa. Do zalet
    można zaliczyć dość dobrą (jak na telefon) jakość zdjęć. Telefon
    poręczny, z wieloma funkcjami, jestem zadowolony.

    Joysticki się nie popsuły, aczkolwiek znajomy pracujący w sklepie rtv
    powiedział, że dużo osób reklamuje tego typu zepsucia. Bateria nie
    trzyma za długo, przy normalnym użytkowaniu góra 2 dni, a jeśli będziesz
    miał włączony odtwarzacz muzyki lub program w javie (np. gadu gadu), to
    nawet całego dnia może nie wytrzymać.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-03-25 07:12:00
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    k800i to stary model telefonu sprzed jakieś 2,5 roku.

  • 6. Data: 2009-03-25 17:22:39
    Od: "Dorczenzo" <d...@o...pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > za długo, przy normalnym użytkowaniu góra 2 dni, a jeśli będziesz miał
    > włączony odtwarzacz muzyki lub program w javie (np. gadu gadu), to nawet

    Czyli ogólnie telefon polecasz? A z bateriami rzeczywiście jest aż tak źle?
    Mam nadzieję, że z zaminnikami nie ma problemu?

  • 7. Data: 2009-03-25 17:32:19
    Od: "Dorczenzo" <d...@o...pl>

    MOST pisze:
    > k800i to stary model telefonu sprzed jakieś 2,5 roku.

    Ja wiem, że to nowy telefon nie jest. Ale na pewno ma dużo zalet i po prostu
    chciałbym dobrze wybrać :)

    A jak wypada porównanie aparatów?

  • 8. Data: 2009-03-26 10:02:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gqca3t$nfk$1@news3.onet...
    > Sam używam k800i [...] Bateria nie trzyma za długo, przy
    > normalnym użytkowaniu góra 2 dni,

    A co to jest "normalne uzytkowanie" ?
    Mnie K550 wytrzymuje od pol dnia do pieciu :-)

    > a jeśli będziesz miał włączony odtwarzacz muzyki lub program w
    > javie (np. gadu gadu), to nawet całego dnia może nie wytrzymać.

    No coz - odtwarzacz troche pradu zzera w kazdym telefonie.

    Program w javie .. w K550 w ogolnosci nie jest taki pradozerny,
    potrafi pare dni dzialac, natomiast dalej w ogolnosci wiadomo:
    podswietlenie ekranu swoje zzera, procesor swoje zzera, Bluetooth
    swoje zzera, transmisja GPRS tez prad ciagnie.

    Ale jak program czeka na wcisniecie klawisza i ekran wygasil, to
    niewiele bierze.

    J.

  • 9. Data: 2009-03-26 10:27:51
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

  • 10. Data: 2009-03-26 18:10:14
    Od: "Dorczenzo" <d...@o...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > transmisja GPRS tez prad ciagnie.
    >
    > Ale jak program czeka na wcisniecie klawisza i ekran wygasil, to niewiele

    Jestem przygotowany na duży pobór prądu :) W końcu to normalne jeśli
    telefonu używa się nie tylko do dzwonienia czy pisania smsów.