  • 1. Data: 2009-06-05 05:34:54
    Temat: Niektórzy to sobie lataja; - II
    Od: AlF <s...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o

  • 2. Data: 2009-06-05 06:34:12
    Temat: Re: Niektórzy to sobie lataja; - II
    Od: Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl>

    AlF pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o

    Był gdzieś motocykl? Nie mogłem się dopatrzyć. ;-)

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 3. Data: 2009-06-05 08:30:29
    Od: rg <r...@g...com>

    Przewiń do 2:45, w oddali przejeżdża chyba yamaha.

  • 4. Data: 2009-06-05 08:57:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 07:34:54 +0200, AlF <s...@g...com> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o

    NTG. TG jest to (było już, Julien Dupont):

    http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-06-05 09:13:30
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > NTG. TG jest to (było już, Julien Dupont):
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI

    Eeeee tam, tez tak umi, a nawet lepiej ;))) No a potem sie budze :)

    A tak serio - MISTRZ. Jaki to motorek?

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 6. Data: 2009-06-05 09:30:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 11:13:30 +0200, "Darek F." <f...@w...pl> said:

    > A tak serio - MISTRZ. Jaki to motorek?

    Jakaś trialówka. W tym sporcie liczą się bodaj ze 3 firmy: Beta,
    Sherco, Gas Gas.