  • 1. Data: 2009-04-14 23:24:26
    Temat: Przednia lampa w angielskim Sportsterze
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    sprowadziłem sobie niedawno Sportstera 883 (2005, standard) z Anglii. Chciałbym
    zmodyfikować przednią lampę (aktualnie świeci na lewo). Czy ktoś z Was miał
    podobny problem i wie które części trzeba zamówić (jakie są ich numery).
    dzięki i pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2009-04-15 07:25:59
    Temat: Re: Przednia lampa w angielskim Sportsterze
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Darek pisze:
> [...]
    > podobny problem i wie które części trzeba zamówić (jakie są ich numery).

    Kup dowolny europejski wklad lampy 5 3/4 cala (niecale 150 mm)i bedzie
    pasowac. Moze byc tez uzywka od innego Sportstera lub Dyny. No chyba ze
    masz nieryginalny reflektor.
    .
    Czas wymiany - 3 minuty dla fachowca, 10 minut do pol godziny dla laika :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-04-16 05:28:45
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Darek"
    sprowadziłem sobie niedawno Sportstera 883 (2005, standard) z Anglii.
    Chciałbym zmodyfikować przednią lampę (aktualnie świeci na lewo).

    Wiesz to na pewno??? Bo spotkalem sie juz z tym ze angliki mialy lampe
    symetryczna i nie powinno byc z nia wiekszych klopotow.

    Tytus