  • 11. Data: 2009-04-10 23:42:43
    Temat: Re: Przegląd motocykla w Krakowie
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik James napisał:

    > I ryczace wydechy w motocyklach! Duzo bardziej niebezpieczne niz czerwone
    > kierunki. Jak ktos nie potrafi zrozumiec co znaczy migajace czerwone zamiast
    > zoltego, nie powinien jezdzic po drogach. Ryczacy wydech moze tak
    > przestraszyc, ze wypadek gotowy.

    Ale to taki żart, ironia itd. a ja jestem dzisiaj niekumaty i nie
    zauważam dowcipu, prawda? Powiedz że tak i nie niszcz mojej wiary w ludzi.

  • 12. Data: 2009-04-11 07:11:20
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    James pisze:

> [...]
    > kierunki. Jak ktos nie potrafi zrozumiec co znaczy migajace czerwone zamiast
    > zoltego, nie powinien jezdzic po drogach. Ryczacy wydech moze tak

    migajace czerwone moze skutecznie opoznic czyjs manewr bo sie nie
    spodziewam ze hamujacy pojazd na sasiednim pasie nie hamuje tylko
    zaczyna manewr zmiany pasa (nie mozna przyjac ze wrzucenie kierunku =
    spojzenie w lusterko). To jest kwestia odruchu a nie spostrzegawczosci.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"