  • 1. Data: 2020-03-15 23:23:32
    Temat: Przegląd w tych ciężkich czasach
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Co z przeglądami w tych ciężkich czasach?

    Można jeździć bez?

  • 2. Data: 2020-03-16 00:15:11
    Temat: Re: Przegląd w tych ciężkich czasach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 15 Mar 2020 23:23:32 +0100, w <r4m9tb$cl5$1@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Hej,
    >
    > Co z przeglądami w tych ciężkich czasach?

    U mnie nie wymagają całowania sprawdzacza po rękach.

  • 3. Data: 2020-03-16 10:14:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-16 00:15, r...@k...pl wrote:

    > U mnie nie wymagają całowania sprawdzacza po rękach.

    Nie zamknęli albo godzin pracy nie skrócili?

  • 4. Data: 2020-03-16 12:23:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-15 o 23:23, kk pisze:
    > Hej,
    >
    > Co z przeglądami w tych ciężkich czasach?
    >
    > Można jeździć bez?
    nie masz większych zmartwień niż jakiś hoovniany przegląd? siedź na dupie.

  • 5. Data: 2020-03-16 14:30:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-16 o 12:23, sirapacz pisze:

    > nie masz większych zmartwień niż jakiś hoovniany przegląd? siedź na dupie.

    W tych ciężkich czasach powinny być zmniejszone mandaty i rozłożone na
    raty, a dla tych co przejechali na czerwonym, albo inne wykroczenie
    autem w lizingu abolicja mandatowa. Apel do władz. Wpisujcie miasta.

  • 6. Data: 2020-03-16 19:43:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-16 12:23, sirapacz wrote:

    > nie masz większych zmartwień niż jakiś hoovniany przegląd? siedź na dupie.

    No właśnie nie mam :-)

    I siedzę na dupie i sobie myślę o tym przeglądzie :-)

  • 7. Data: 2020-03-16 19:54:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-16 14:30, Poldek wrote:

    > W tych ciężkich czasach powinny być zmniejszone mandaty i rozłożone na
    > raty, a dla tych co przejechali na czerwonym, albo inne wykroczenie
    > autem w lizingu abolicja mandatowa. Apel do władz. Wpisujcie miasta.

    I punkty :-)

  • 8. Data: 2020-03-16 20:24:42
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.03.2020 o 19:43, kk pisze:

    > No właśnie nie mam :-)
    >
    > I siedzę na dupie i sobie myślę o tym przeglądzie :-)

    a twizzy zmieści się nad kanałem w SKP? a jak już to szarpaki go nie
    rozczłonkują?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2020-03-16 21:40:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-16 20:24, tck wrote:

    > a twizzy zmieści się nad kanałem w SKP?

    Twizy? Myślałem nad tym, ale nie będę próbował.

    > a jak już to szarpaki go nie
    > rozczłonkują?

    No przecież mówiłem, że w terenie jest jak kład, jeszcze żadnym
    samochodem nie jechałem po takich werterpach.