  • 1. Data: 2020-12-27 15:47:57
    Temat: Przekaźnik 12V, DIN, optoizolacja, cewka max 16mA
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Szanowni,

    szukam przekaźnika (modułu przekaźnika) na szynę (DIN) z cewką
    (sterowaniem) na 12V o prądzie max 16mA.
    Sterowanie będzie z modułu wenętrznego Pompy Ciepła, jest tam złącze na
    którym są wystawiane stany PC do opcionalnych akcesoriów. Obiążalność
    styków przekaźnika max 100W/230AC
    Pomoże ktoś? - znalazłem masę takich przekaźników - ale wszystkie mają
    prąd cewki > 16mA.
    TME, allegro zwiedziłem. Aliexpress odpada, otymalnie gdyby to był jakiś
    markowy (automatyka) moduł i dało się go kupić w PL.

    Pozdrawiam
    TG

  • 2. Data: 2020-12-27 17:15:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > TME, allegro zwiedziłem. Aliexpress odpada, otymalnie gdyby to był jakiś
    > markowy (automatyka) moduł i dało się go kupić w PL.

    A bo takie dzikie napięcie, 24V i nie było by problemu
    Ale jak zredukujesz do 5V np. opornikiem:

    https://www.phoenixcontact.com/online/portal/pl/?uri
    =pxc-oc-itemdetail:pid=2982139&library=plpl&pcck=P-1
    6-06-01-02&tab=1&selectedCategory=ALL

    albo spróbuj, próg łączenia to 10V
    https://www.phoenixcontact.com/online/portal/pl/?uri
    =pxc-oc-itemdetail:pid=2967950&library=plpl&pcck=P-1
    6-06-01-02&tab=1&selectedCategory=ALL

    czy też:
    https://shop.murrelektronik.pl/pl/Elektronika-w-szaf
    ie-sterowniczej/Optoizolator-SSR/Modu-y/Optoizolator
    -52572.html?listtype=search&searchparam=Optoizolator
    %20&src=search&srchPage=1&perPage=10&pos=1

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-12-27 17:22:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > TME, allegro zwiedziłem. Aliexpress odpada, otymalnie gdyby to był jakiś
    > markowy (automatyka) moduł i dało się go kupić w PL.

    ps. OMRON G3RV-SR700-A DC12V (albo -SR500-A) ma 15mA

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2020-12-28 09:21:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 17:22 Irokez <n...@w...pl> pisze:

    > OMRON G3RV-SR700-A DC12V

    dzięki, szukając tego znalazłem PK-41F-1Z-C2-1/12V (za niecałe 35PLN),
    jest dostępny od ręki i też ma max 15mA.

    Pozdrawiam
    TG