  • Data: 2009-04-22 18:54:54
    Temat: Przeniesienie numeru SimPlus > Play
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem dyspozycję przeniesienia numeru z SimPlus'a do Play. Dostałem
    info od Play, że wszystko ok i mogę odebrać ich kartę. Tak też zrobiłem,
    mam już kartę Play, która będzie aktywna od 26.04.2009 r. Natomiast Plus
    nadal nie pobrał z konta SimPlus'a opłaty za przeniesienie numeru. Do
    tego muszę dodać, iż w salonie Play również nie płaciłem nic za starter
    (pomimo, że przy składaniu dyspozycji mówili, że będzie to kosztowało 30
    zł - bo taki też dostałem, ma na nim być 30 zł).

    Jak to wyjaśnić ?

    --
    Mithos