  • 1. Data: 2009-04-22 18:54:54
    Temat: Przeniesienie numeru SimPlus > Play
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Złożyłem dyspozycję przeniesienia numeru z SimPlus'a do Play. Dostałem
    info od Play, że wszystko ok i mogę odebrać ich kartę. Tak też zrobiłem,
    mam już kartę Play, która będzie aktywna od 26.04.2009 r. Natomiast Plus
    nadal nie pobrał z konta SimPlus'a opłaty za przeniesienie numeru. Do
    tego muszę dodać, iż w salonie Play również nie płaciłem nic za starter
    (pomimo, że przy składaniu dyspozycji mówili, że będzie to kosztowało 30
    zł - bo taki też dostałem, ma na nim być 30 zł).

    Jak to wyjaśnić ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-04-22 20:22:00
    Temat: Re: Przeniesienie numeru SimPlus > Play
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    Mithos napisał
    :

    > Złożyłem dyspozycję
    przeniesienia numeru z SimPlus'a
    do Play. Dostałem
    > info od Play, że wszystko ok

    To z Plusa powinieneś dostać info
    że wszystko ok, tzn że odłącza
    cię.

    > mam już kartę Play, która
    będzie aktywna od 26.04.2009 r.

    Z jakim numerem będzie
    aktywna bo raczej nie z twoim
    starym bo wychodzi na to że
    Plus jeszcze nie zwolnił ci go.

    > Jak to wyjaśnić ?

    zadzwoń do Plusa i dowiesz się,
    proste.

    pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-04-22 21:04:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To z Plusa powinieneś dostać info
    > że wszystko ok, tzn że odłącza
    > cię.

    Nie wiem jak to jest w prepaidach komorkowych ale ja przenosilem stacjonarny
    z TPSA do Ery, udzielilem pelnomocnictwa i cala korespondencja, przychodzila
    tylko od Ery. Z Tepsy nic nie przychodzilo - oprocz faktury za
    przeniesienie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-04-22 21:28:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr M pisze:
    > To z Plusa powinieneś dostać info
    > że wszystko ok, tzn że odłącza
    > cię.

    Pierwsze słyszę. Poprzednio jak przenosiłem numer to operator, od
    którego odchodziłem nawet się nie odezwał.

    > Z jakim numerem będzie
    > aktywna bo raczej nie z twoim
    > starym bo wychodzi na to że
    > Plus jeszcze nie zwolnił ci go.

    Ale ja mam już nową kartę SIM z Play oraz dokumenty, również z Play,
    podpisane właśnie na ten numer. No to chyba jednak mi go zwolnili.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-04-22 21:59:27
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    SDD napisał:

> [...]
    przychodzila
    > tylko od Ery. Z Tepsy nic nie przychodzilo - oprocz faktury za

    Ogólnie w prepaidach też nie wiem jak jest ale dwa numery przenosiłem z
    Simplusa (w różnych miastach i o różnych właścicielach jeżeli to istotne) i
    za każdym razem poszło profesjonalnie i gładko. Od Plusa mamy informacje że
    numer wygasa itp. A mówisz że przenosisz z TP do Ery, no ja właśnie mam taki
    zamiar u rodziców, no dobrze wiedzieć. Myślę że jeżeli można jakoś
    monitorować procedurę to pierw od podmiotu gdzie mamy numer.

    PS. Jak przeczytałem newsa że w kilku krajach Europy Zachodniej procedura
    taka mieści się w czasie jednego dnia i bez żadnych bzdetnych opłat i
    rekompensat to zszokowałem się, ale czy właśnie nie jak powinno być...

    Pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-04-23 06:30:42
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > mam już kartę Play, która będzie aktywna od 26.04.2009 r. Natomiast Plus
    > nadal nie pobrał z konta SimPlus'a opłaty za przeniesienie numeru.

    Mi też Plus nie pobrał, a przeniesienie poszło gładko (z prepaida do fresha).

    Bolek

  • 7. Data: 2009-04-25 16:31:17
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To z Plusa powinieneś dostać info
    > że wszystko ok, tzn że odłącza
    > cię.

    Jak [przenosilem z Ery (TakTak) do Play to Era sie
    nie odzywala. Zabrali tylko 50 PLN z konta.
    Nawet smsa nie dostalem kiedy numer
    wylacza. To gosc z Playa dzwonil po tym
    gdy Era pobrala pieniadze, ze wszystko OK
    i moge przyjsc podpsiac umowe. I od Playa
    dowiedzialem sie o dokladnej dacie wylaczenia
    w Erze/wlaczenia w Play.

    Pozdrawiam,
    Marcin