  • 1. Data: 2009-10-14 10:53:32
    Temat: Przeniesienie numeru - późniejsza rezygnacja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Witam,

    użytkownik MIXa złożył wniosek o przeniesienie numeru do innego
    operatora z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jednak później rozmyślił
    się z przeniesienia. W jaki sposób można zrezygnować z przeniesienia?

    1/ powiadomić obecnego operatora, że rezygnuje się z wypowiedzenia umowy
    złożonego przez przyszłego operatora
    2/ powiadomić przyszłego operatora o rezygnacji z przeniesienia
    3/ a może 1/ i 2/?

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2009-10-18 11:05:29
    Temat: Re: Przeniesienie numeru - późniejsza rezygnacja
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > złożonego przez przyszłego operatora
    > 2/ powiadomić przyszłego operatora o rezygnacji z przeniesienia

    Wg. mnie zalezy od tego gdzie skladales rezygnacje z uslugi.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-10-18 11:12:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ztomasz pisze:

    > Wg. mnie zalezy od tego gdzie skladales rezygnacje z uslugi.

    U nowego operatora.

    --
    Liwiusz